اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

تسخیر لانه جاسوسی اوج حقارت آمریکا بود

فرماندار شهرستان گرمی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 اوج حقارت و به ذلت کشیده شدن آمریکای خبیث بود.

تسخیر لانه جاسوسی اوج حقارت آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در گرامیداشت مراسم یوم‌الله 13 آبان در گرمی اظهار داشت: استکبار جهانی امروز با هر شیوه و روش غیر انسانی و غیر ارزشی سعی می‌کنند آزادی و استقلال کشورهای مختلف را خدشه‌دار کنند و به هر نحوه ممکن زمینه وابستگی آنها را به نظام‌های استبدادی فراهم آورند اما با هوشیاری ملت ایران، جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که منافع خود را حفظ کرده و وابسته به هیچ کس نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران در این 34 سال نه تنها کوچکترین چالش و حرکت تسلیم‌گونه در برابر آمریکا و دیگر ایادی او انجام نداده بلکه با تمام قدرت در برابر شیطنت‌های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست ایستاده و اجازه نداده حقانیت و اصالت نظام اسلامی دچار انحراف و یا خدشه شود.

علایی از امام خمینی (ره) به عنوان سلسله جنبان قیام‌های اخیر علیه طاغوتیان زمان به ویژه آمریکای جنایتکار یاد کرد و ادامه داد: با دستور امام (ره) و تبعیت دانشجویان در سال 58 سفارتخانه آمریکا که تبدیل به لانه جاسوسی شده بود به دست دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و امروز با گذشت سه دهه از آن حادثه آمریکا همچنان در حسرت ایجاد رابطه با جمهوری اسلامی ایران است تا بتواند برخی منافع خود را بازیابد اما کشور ما و ملت هوشیار اجازه کوچکترین بهره‌برداری از منافع این کشور را به نظام‌های بیگانه نمی‌دهد.

این مسئول از 13 آبان به عنوان نمایش تمام عیار اقتدار، صلابت و عزت واقعی یاد کرد و گفت: 13 آبان سیلی محکم جوانان ایرانی به گوش آمریکا بود که برای همیشه فراموش نکند که این ملت منافع و دستاورد عظیم خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند.

وی به خشم عمومی ملت ایران از آمریکا و بی‌اعتمادی‌های این نظام سلطه را نشانه‌ای روشن از حقیقت آرمانی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: شعار مرگ بر آمریکا از دل و حقیقت وجودی این ملت می‌جوشد و تا زمانی که عداوت آمریکایی‌ها برقرار است شعارهای این چنینی ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان گرمی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دولتمردان برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در مقابل تمام هجمه‌های استکبار جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر بیش از ده‌ها پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیارد تومان در این شهرستان اجرایی و عملیاتی شده است.

علایی به توانمندی‌های داخلی و ضرورت توسعه کشاورزی و صنعتی را در رونق‌بخشی به اقتصاد کشور یادآور شد و تصریح کرد: ‌در این شهرستان مرزی اگر موفق به مهار آب‌های مرزی شده و کشاورزی را توسعه دهیم، سالانه بیش از دو هزار میلیارد ریال درآمد نصیب این کشور می‌شود.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول