اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان خبر داد

تمدید خدمت‎رسانی اتوبوسرانی اصفهان به بهارستان تا 7 ماه آینده

فرماندار اصفهان از تمدید خدمت‎رسانی اتوبوسرانی اصفهان به شهروندان بهارستان تا هفت ماه آینده خبر داد.

تمدید خدمت‎رسانی اتوبوسرانی اصفهان به بهارستان تا 7 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل بعد از ظهر امروز در کارگروه ترافیک شهرستان اصفهان، اظهار کرد: براساس توافق قبلی قرار بود سازمان اتوبوس‌رانی اصفهان تا مهر امسال به شهر بهارستان خدمت‎رسانی کند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهردار بهارستان موظف هستند تا پایان خرداد ماه سال آتی اقداماتی برای بهبود وضعیت حمل و نقل این شهر انجام بدهند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه سازمان اتوبوس‌رانی اصفهان در 10سال گذشته مسئولیت حمل و نقل مسافران این شهر را بر عهده داشته است، تصریح کرد: اگر مدیریت شهری بهارستان در سال‌های گذشته نسبت به پیگیری و  ایجاد سیستم حمل و نقل عمومی مستقل اقدام کرده بود، اکنون مشکل حمل و نقل ایمن شهروندان این منطقه برطرف شده بود.

وی، اداره راه و شهرسازی این شهرستان را موظف کرد تا هزینه احداث جاده «کندرو» مختص حمل و نقل عمومی از پل راه آهن تا شهر بهارستان را بر آورد کرده و این جاده را ظرف 10 روز آینده ارائه بدهند.

کفیل ادامه داد: شهرداری بهارستان باید در تأمین هزینه‎های این پروژه به اداره راه و شهرسازی شهرستان کمک کند تا شاهد اجرای خط اختصاصی بهارستان تا محدوده شهر اصفهان باشیم.

وی تأکید کرد: تعداد بسیاری از ایستگاه‎های بین راهی در مسیر اتوبوس‎های بین شهری اصفهان-بهارستان هم نیازمند ساماندهی است، بنابراین اداره راه و شهرسازی با مشارکت دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به تهیه طرحی در این زمینه اقدام کند و نتیجه در جلسه آینده شورای حمل و نقل و ترافیک مطرح شود.

فرماندار اصفهان افزود: مسئولان حمل ‎و نقل بهارستان موظف به پیگیری شبکه حمل‎ و نقل مجزای ایمن و مطمئن برای شهروندان این شهر هستند و نباید تصمیمات این کارگروه جایگزین وظیفه ذاتی آنها شود.

این مسئول با بیان اینکه کارگروه ترافیک به واسطه مطرح بودن جان مردم متفاوت از سایر کارگروه‎ها است، متذکر شد: اعضای این کارگروه خود را مسئول حفظ جان و تامین امنیت مردم در جاده‎ها بدانند، بنابراین لازم است تمام تصمیمات باید براساس استانداردهای قابل قبول باشد.

کفیل با تأکید بر اینکه دغدغه جدی ما در درجه نخست حفظ سلامتی مردم است، اظهار کرد: آسیب دیدن جان مردم قابل جبران نیست و دنبال کردن راهکار‌هایی برای فرار از پاسخگویی با آموزه‎های دین ما سازگار نیست.

رئیس کارگروه ترافیک شهرستان اصفهان، اضافه کرد: اداره‌ کل حمل و ‎نقل پایانه‎های استان موظف است تا وظیفه ذاتی خود را در زمینه حمل و نقل مسافر بین‌شهری به نحو مطلوب پیگیری و برای آن برنامه‎ریزی  کنند.

این مسئول، کمیته فنی فرمانداری را موظف کرد تا روند اجرای مصوبات این کارگروه را به صورت ماهیانه پیگیری کنند.

وی در پایان تأکید کرد: مصوبات این شورا برای تایید به شورای هماهنگی ترافیک استان ارسال می‎شود.

انتهای پیام/63012/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول