اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر؛

ساختمان فرمانداری شهرستان جم افتتاح شد

در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، ساختمان فرمانداری شهرستان جم افتتاح شد.

ساختمان فرمانداری شهرستان جم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، فرماندار شهرستان جم بعد از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: شهرستان جم دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است و روز به روز شاهد پیشرفت این شهرستان هستیم.

عبدالرسول زارع افزود: استاندار بوشهر در یکسال اخیر در راستای رشد و توسعه و آبادانی شهرستان جم اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده‌ و امروز شاهد افتتاح چند پروژه مهم و بزرگ در این شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان فرمانداری جم از سال 88 آغاز شد و در یکسال اخیر روند اجرای این طرح با شتاب بیشتری انجام شد و امروز خوشحال هستیم که در دهمین سالروز ارتقای جم از بخش به شهرستان این ساختمان نیز به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر فرهنگ کار شبانه‌روزی را در کل استان نهادینه کرده و امروز در جم نیز با تفکر بسیجی و فرهنگ کار شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز بیان کرد: ساختمان فرمانداری شهرستان جم در سه طبقه با کیفیت بسیار بالایی راه‌اندازی شده و از امکانات و تجهیزات بسیار ارزشمندی برخوردار است.

محمد حفظ‌‌‌‌الله افزود: بیش از 35 میلیارد ریال برای این ساختمان هزینه شده که البته برای افزایش امکانات و تجهیزات این ساختمان به زودی مبالغ جدیدی نیز تخصیص می‌یابد.

وی ابراز داشت: امیدوار هستیم که این ساختمان موجب خیر و برکت برای مردم شهرستان شود و موجبات پیشرفت روزافزون در مجموعه شهرستان جم شود.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول