اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون خواستار شد

پیگیری تحقق فرمانداری ویژه کازرون توسط استاندار فارس

امام جمعه کازرون از استاندار جدید فارس پیگیری جدی تحقق فرمانداری ویژه کازرون در کوتاه‌ترین زمان را خواستار شد.

پیگیری تحقق فرمانداری ویژه کازرون توسط استاندار فارس

حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون با تبریک انتصاب دکتر سید محمد احمدی به عنوان استاندار جدید فارس در سخنانی اظهار داشت: با تصمیمات عجولانه دولت دهم در آخرین روزهای پایانی خود مبنی بر عدم تحقق فرمانداری ویژه کازرون، ظلم بزرگی بر این شهرستان روا داشته شد.

وی افزود: شهرستان کازرون بیشترین امتیاز تحقق فرمانداری ویژه نسبت به شهرستان‌های دیگر این استان که این امر در آنها محقق شده را دارا است.

امام جمعه کازرون از استاندار فارس خواست با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد پیشرفت و در قله قرار گرفتن استان فارس، با رعایت شعار اعتدالی نگاه متوازن و یکسانی به تمام شهرستان‌های این استان با توجه به ظرفیت آنها داشته باشند.

خرسند همدلی مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیران اجرایی این استان با محوریت نماینده ولی فقیه در فارس را یکی از شروط موفقیت در کارهای این استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان کازرون در مواردی عقب‌ماندگی‌هایی دارد که در این راستا پیگیری جدی نماینده این شهرستان و تلاش و نگاه عادلانه استاندار فارس را می‌طلبد.

امام جمعه کازرون در خاتمه از استاندار فارس خواست در انتخاب معاونان و مدیران اجرایی شعار اعتدالی دولت تدبیر و امید را در مشی سیاسی خود قرار دهد و همواره مدافع حقوق مردم این استان باشد.

انتهای پیام/2448/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول