اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی

سرپرست فرمانداری قوچان منصوب شد

علیرضا قامتی با حضور معاون استاندار خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی و منصوب شد.

سرپرست فرمانداری قوچان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان و مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید قوچان اظهار کرد: وحدت و همدلی سرلوحه کارها است و برنامه‌های قوچان در راستای سند توسعه این شهرستان تنظیم خواهد شد.

وی افزود: نوع نگاهم در شهرستان قوچان مشورتی و مشارکتی است تا از همه قشرهای جامعه استفاده شود و با تدبیر در کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری قوچان با اشاره به اینکه قوچان آمادگی انجام فعالیت‌های مختلف در بخش‌های گوناگون را دارد، تاکید کرد: تمام فعالیت‌های فرماندار قبلی که در چارچوب سند توسعه این شهرستان بوده ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: امروزه نگاه ما به مباحث جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی و دانشگاهی این شهرستان بوده و موضوع ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت و استفاده از این ظرفیت را مدنظر قرار خواهیم داد.

قامتی تصریح کرد: مرکز هر شهر ویترین آن شهرستان است پس باید نگاه توسعه شهری در قوچان به نحو مطلوب پیاده شود تا بتوانیم مبلغ مثبتی برای زائران بارگاه مطهر رضوی در هنگام عبور از شهرستان قوچان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی و امنیتی پیشگیری بهتر از مقابله جواب خواهد داد، گفت: باید از شکل کلی‌گویی پرهیز کرده تا شاخص‌های آماری بیان‌کننده عملکردها باشد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول