اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‌آموزان خورموجی:

شعار مرگ بر آمریکا هیچ‌گاه از یاد ما نمی‌رود

شماری از دانش‌آموزان خورموجی تاکید کردند شعار مرگ بر آمریکا را هیچگاه فراموش نمی‌کنند.

شعار مرگ بر آمریکا هیچ‌گاه از یاد ما نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، فائزه محمدی از مدرسه فرزانگان دوره اول نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: آمده‌ام که یک مشت محکمی در دهان دشمنان بزنم و آمریکا بداند که ما از کشور عزیزمان و مردم و رهبرمان حمایت می‌کنیم و آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

راضیه محمد از مدرسه تیزهوشان نیز گفت: هدفم از حضور در راهپیمایی این است که بگویم آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی و از ما دانش‌آموزان تا آخرین قطره خون خود از کشور محافظت می‌کنیم.

فرشته شادکام از مدرسه فرزانگان تیزهوشان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: امروز به اتفاق همه دانش‌آموزان آمده‌ایم تا بار دیگر مشت محکمی در دهان آمریکا بزنیم و به آمریکا می‌گوییم که تو هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی.

وی با توجه به اینکه بعضی‌ها می‌گویند شعار مرگ بر آمریکا باید حذف شود گفت: این شعارهای مرگ بر آمریکا ادامه خواهد داشت و حذف آن برای ما دانش‌آموزان و ملت ایران قابل قبول نیست.

شادکام گفت: آمریکا باید بداند تا این وحدت و همدلی بین آحاد جامعه ما وجود دارد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رضا پورمحمدی از مدرسه شهید کللی خورموج نیز در گفت‌و‌گو با فارس گفت: ما آمده‌ایم تا بگوییم مرگ بر آمریکا و این مرگ بر آمریکا هیچ وقت از یاد ما نخواهد رفت.

یک دانش‌آموز که از مدرسه امام خمینی در این راهپیمایی شرکت کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: هدف و انگیزه ما در این راهپیمایی این است که به آمریکا بفهمانیم که دانش‌آموزان پشت سر امام خود هستند و از کشور خود دفاع می‌کنند و ما نیاز به آمریکا نداریم و آمریکا است که نیاز به ما دارد و شعار مرگ بر آمریکا تا زنده‌ایم بر زبانمان جاری است.

سیدعلی هاشمی فرماندار دشتی نیز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهر خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بحمدالله 13 آبان امسال متفاوت با سنوات گذشته بود و شاهد حضور پرشور مردم بودیم.

فرماندار دشتی افزود: سخنان روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب در حضور مردم و دانشجویان و دانش‌آموزان و شعار مرگ بر آمریکا بسیار برجسته بود.

وی ادامه داد: این آمادگی و هوشیاری مردم همیشه بوده و خواهد بود و رهبر فرزانه انقلاب هم همیشه به‌جا و به موقع جامعه را هدایت و رهبری می‌فرمایند.

هاشمی اظهار داشت: امسال پاسخگویی دانشجویان و دانش‌آموزان شهرستان دشتی و مسئولان و مردم به آمریکایی‌ها را در راهپیمایی 13 آبان شاهد بودیم.

انتهای پیام/66001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول