اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی بسیج مستضعفین:

اجازه نخواهیم داد که جنایت آمریکا از اذهان مردم پاک شود

معاون سیاسی بسیج مستضعفین گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که جنایت آمریکا از اذهان مردم پاک شود.

اجازه نخواهیم داد که جنایت آمریکا از اذهان مردم پاک شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان سردار عبدالله داورزنی در مراسم راهپیمایی بزرگداشت 13 آبان در شیروان اظهار کرد: عده‌ای به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا در کشور هستند و ما اجازه نخواهیم داد که جنایت آمریکا از اذهان مردم پاک شود.

داورزنی با اشاره به این که امروز آمریکایی‌ها در تمام حوزه‌ها با شکست مواجه شده‌اند و به دنبال توطئه‌های دیگری در ایران هستند تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا ترجمان شعار هیهات من الذله است که شعار امام حسین بود و امروزه هم این شعار احیا شده است.

معاون سیاسی بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: این شعار نفرین یک دولت و کشور نیست بلکه نفی یک تفکر و ایدئولوژی ظالمانه می‌باشد و تاکنون مردم ایران آن چه را که انجام داده‌اند در پیروی از امام و رهبری بوده است.

سردار داورزنی بیان داشت: مردم ایران با تبعیت از مکتب امام حسین (ع) و ائمه و بزرگان دینی هیچ‌گاه به کسی ظلم نکرده و زیر بار ظلم هم نخواهند رفت.

داورزنی با یادآوری این که هستند افرادی که به آمریکا دل بسته‌اند گفت: آنان فکر نکنند که مذاکره با آمریکا موجب خواهد شد که این شعار از جامعه اسلامی حذف گردد بلکه روز به روز تقویت و پشتوانه مذاکره نشست‌های 1+5 و حمایت از دولتمردان خواهد شد.

معاون سیاسی بسیج مستضعفین کشور با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم ایران در راهپیمایی امروز گفت: مسئولان آمریکایی بدانند که ملت ایران بر سر آرمان‌های خود ایستاده و فریب آنان را نمی‌خورند.

داورزنی 13 آبان را الگوی عملی در کشورهای منطقه دانست و یادآور شد: امروز روزی است که مردم ایران همیشه هیمنه پوشالی دشمن را شکسته و او را به ذلت کشانده و این حرکت موجب عزت و غرور ایرانیان شده است.

انتهای پیام/63002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول