اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه نینوای گلستان

استکبار‌ستیزی همان شعار مرگ بر آمریکا است

معاون فرهنگی سپاه نینوای گلستان گفت: شعار اصلی مردم و یوم‌الله 13 آبان همان شعار مرگ بر آمریکا است که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده‌ است.

استکبار‌ستیزی همان شعار مرگ بر آمریکا است

اسماعیل مهدیانی امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مرگ بر آمریکا شعار شهید محمد‌حسین فهمیده بود که مرگ را به بازی گرفت و جان خود را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب فدا کرد چنانچه امام راحل از این نوجوان 13 ساله به عنوان رهبر یاد کردند.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا همان شعار شهید بهشتی است که فرمودند ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

معاون فرهنگی سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: آنقدر مرگ بر صدام گفتیم تا او را به گور فرستادیم بنابراین آنقدر مرگ بر آمریکا می‌گوییم تا به خواست خداوند نماد شیطان بزرگ به گور فرستاده شود.

مهدیانی تأکید کرد: فقط با حفظ روحیه دشمن‌ستیزی و استکبار ستیزی می‌توان به اهداف و آرمان‌های اسلامی دست پیدا کرد.

وی با اشاره به استراتژی نرمش قهرمانانه از سوی رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری این استراتژی را در راستای برون رفت از مشکلات فراروی پیش برندگی انقلاب مطرح کرده‌اند در صورتی که عده‌ای با برداشت‌های انحرافی این را به عنوان سازش با آمریکا احساس کردند که کاملا غلط است.

معاون فرهنگی سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه آمریکا جنایات زیادی علیه ملت ایران مرتکب شده است خاطر نشان کرد: حمله نظامی 8 ساله اکثر کشورهای جهان به سردمداری آمریکا بر علیه ایران صورت گرفت و صدام وسیله‌ای بود تا دسیسه‌های آمریکا را بر ضد ایران پیاده کند. اما بعد از اینکه تاریخ مصرف صدام به پایان رسید از سوی عاملان آمریکایی به درک واصل شد.

مهدیانی افزود: آمریکا دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرد اما برنامه‌های هسته‌ای ایران به برکت خون شهدای عزیز جهانی شد و به ثمر نشست.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا همان شیطان بزرگ است ابراز داشت: جنایات آمریکا به قدری زیاد است که باید کتاب‌های زیادی برای ماندگار کردن آن و انتقال به نسل آینده نوشته شود.

معاون فرهنگی سپاه نینوای گلستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر جاسوسی آمریکا برای مردم جهان با اقدامات جاسوسانه‌ای که در کشورهای اروپایی انجام داده محرز شده است و به زودی به مردم جهان اثبات خواهد شد که آمریکا همان شیطان بزرگ است.

مهدیانی در پایان گفت: مردم ولایت‌مدار شهرستان گرگان امروز با حضور حماسی خود ثابت کرده‌اند شعارشان همچنان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

انتهای پیام/83001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول