اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

13 آبان روز تجلی حضور ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه کاخ سفید آمریکا لانه اصلی جاسوسی در جهان است گفت: ۱3 آبان روز تجلی حضور ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و خیانت‌های پی‌درپی سلطه و استکبار جهانی است.

13 آبان روز تجلی حضور ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی پیش از ظهر امروز در جمع کثیری از مردم ولایتمدار اصفهانی که در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده بودند، اظهار کرد:‌ روز 13 آبان نقطه عطف ملت بصیر و ولایتمدار اصفهان است.

وی بیان داشت:‌ 13 آبان بیانگر مقاومت و صلابت در دفاع از اسلام ناب به محوریت حاکمیت دینی یعنی ولایت فقیه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: 13 آبان تجلی حضور دانش‌آموزان،‌ دانشجویان و جوانان این مملکت در مقابل توطئه‌های پی‌درپی سلطه جهانی و استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: 13 آبان روز تبعید حضرت امام در سال 1343 به خاطر سخنرانی روشنگرانه امام برای مقابله با استکبار و رد قانون ننگین کاپیتولاسیون است.

سالک افزود: خشم آمریکا از محور حاکمیت دینی یعنی ولایت فقیه است، خشم امروز اسرائیل و کشورهای مستکبر از اسلام ناب محمدی است و امروز دنیای استکباری به قدرت قوی اسلام که به پشتوانه مردم و همراهی ولایت فقیه پی برده است.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از پیام حرکت‌های ضد استکباری چون 13 آبان ماموریت طرفداران و یاران رسول خدا و ولایت فقیه است و شما ملت غیور و همیشه در صحنه دو ماموریت اساسی دارید.

سالک گفت:‌ ماموریت اول ملت ایران بر اساس معرفت و شناخت است و آن دشمنی با کفار و مستکبران است، ملت مسلمان ایران روزی مرگ آمریکا و مستکبر در جهان را جشن خواهند گرفت.

این مسئول ابراز کرد: ماموریت دوم ملت ایران این است‌ که با یکدیگر مهربان باشند و به همدیگر مهر بورزند، اکسیر وحدت امروز ما محبت به یکدیگر است.

وی در ادامه افزود: امام راحل به این ملت هویت اسلامی بخشید و خاک ذلت را بر استکبار جهانی پاشید. این ملت همیشه عزیز و شکست‌ناپذیر است.

سالک خاطرنشان کرد:‌ حضور پرشور و متحدانه ملت ایران در روز 13 آبان مشت محکمی دیگر بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران جهان است و ایرانیان با صدای الله‌اکبر به زودی کاخ سفید آمریکا را که لانه اصلی جاسوسی در جهان است تسخیر می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هدف اصلی خائنان داخلی و دشمنان بیگانه حذف و تضعیف ولایت فقیه است که ملت ایران یکصدا با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان به آنها اعلام کرد که این آرزوی خود را به گور می‌برید.

وی در پایان اظهار داشت:‌ تا محو کامل اسرائیل و فروپاشی آمریکا و پیروزی اسلام در جهان ایستاده‌ایم و خون خود را در این راه به اسلام تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/63001/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول