اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

‌‌‌‌استکبار هیچ اقدام اعتمادسازی انجام نداده است ‌/ ملت ایران ذره‌ای از آرمان‌های‌ خود ‌کوتاه نمی‌آید

استاندار کرمان گفت: استکبار جهانی طی 35 سال گذشته از انقلاب اسلامی هیچ اقدامی برای اعتمادسازی انجام نداده است‌.

‌‌‌‌استکبار هیچ اقدام اعتمادسازی انجام نداده است ‌/ ملت ایران ذره‌ای از آرمان‌های‌ خود ‌کوتاه نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار صبح امروز در تجمع ضداستکباری یوم‌الله 13 آبان در کرمان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های برجسته ملت ایران این است که در مکتب عاشورا و مکتب امام حسین (ع) تحصیل کرده و درس آموخته‌اند و هرگز زیر بار ظلم نمی‌روند.

وی افزود: ملت ایران در 35 سال انقلاب همواره بر این موضوع تاکید داشته و همیشه در مسیر مولا و مقتدای خود شعار هیهات من الذله را سروده است.

نجار تصریح کرد: ملت ایران و جوانان این مرز و بوم با پیروی از آموزگار خود در ایثار و شهادت، امید را در دل مستضعفان دنیا زنده کرده و زمستان بی‌روح آنان را به بهار بیداری مبدل کرده‌اند.

وی ابراز داشت: ملت ایران با انقلاب و مقاومت خود، خون آزادیخواهان دنیا را در مبارزه با استکبار به جوش و خروش درآورده و تاریخ آنان را یک بار دیگر دگرگون کرده و روز به روز ابعاد آن گسترده و گسترده‌تر می‌شود.

نجار افزود: 13 آبان روز تاریخ‌سازی در انقلاب اسلامی ایران است که سه حادثه بزرگ و بسیار تاثیرگذار را در سه زمان متفاوت در خود جای داده که هر کدام حائز اهمیت و درخور توجه است.

وی خاطر نشان کرد: تبعید حضرت امام راحل و روشنگری در زمینه قانون مستکبرانه کاپیتولاسیون، شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی تجلی رشادت فرزندان امام در دانشگاه تهران در سال 57 نشانی دیگر این روز مهم است.

فرزندان امام خمینی (ره) مدبرانه نماد استکبار را زیر پای گذاشتند‌

نجار گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام تحول بزرگی در انقلاب اسلامی بود به نحوی که امام خمینی (ره) آن را به انقلاب دوم نامیدند.

استاندار کرمان افزود: دانشجویان پیرو خط امام راحل هیمنه توفانی آمریکا را فرو ریخت و چهره پوشالی آنها را به دشمن نشان داد. 

نجار تصریح کرد: فرزندان امام خمینی (ره) آگاهانه و مدبرانه نماد استکبار را زیر پای گذاشتند‌، رهبر انقلاب فرمودند که استکبار بیش از 100 توطئه با خوی خودبرتربینی علیه نظام طراحی کرد.

وی ابراز داشت: اسناد به دست آمده از مرکز فتنه لانه جاسوسی آمریکا ابعاد گسترده‌ای را جنایات و خیانت‌های آنها نشان می‌دهد که چه توطئه‌هایی علیه انقلاب و نظام چیده بودند.

استاندار کرمان با اشاره به توطئه‌های متعدد آمریکا علیه ایران ابراز داشت: کودتای ننگین 28 مرداد، چپاول و غارت ثروت ملت ایران و کشتار و سرکوب مردم در جریان نهضت‌های مختلف، اعمال قانون ظالمانه کاپیتولاسیون و تجاوز نظامی بعد از انقلاب و ... گوشه‌ای از توطئه‌های آمریکا علیه ایران است.

نجار افزود: آیا با وجود طراحی کودتای نوژه، حمایت و پشتیبانی آمریکا از منافقان داخلی و خارجی که هنوز هم ادامه دارد، تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی علیه ایران، تصویب بودجه در کنگره آمریکا برای سرنگونی ایران و ... می‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: ایران را جزو لیست تروریست‌ها قرار داده‌اند و خود قراردادهای متعدد برای حمایت از تروریست‌ها دارند، حوادث و اتفاقات خرابکارانه را به نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند، زندان‌های ابوغریب و گوانتانامو به راه می‌اندازند و ایران را ضد حقوق بشر می‌خوانند.

‌‌ملت ایران ذره‌ای از آرمان‌های بلند خود ‌کوتاه نمی‌آید‌

نجار بیان داشت: ایران اسلامی با توکل بر خداوند و تحت هدایت و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت‌مردان با پشتیبانی ملت همواره بر دشمنان خود فائق می‌آید.

وی با بیان اینکه ‌ملت ایران ذره‌ای از اهداف و آرمان‌های بلند خود ‌کوتاه نمی‌آید، عنوان کرد: با وجود اقداماتی که از آمریکا دیده‌ایم است که رهبری می‌فرمایند، آمریکا قابل اعتماد نیست و ملت همواره بر حقوق حقه خود پافشاری می‌کند.

‌استکبار هیچ اقدامی برای اعتمادسازی انجام نداده است‌

نجار خاطر نشان کرد: در 35 سال گذشته استکبار هیچ اقدام اعتمادسازی انجام نداده است، آمریکا در مصر چه کرده است، رئیس جمهوری که به طریق قانونی و با دموکراسی به قدرت رسید را با یک کودتا از میان برداشت.

استاندار کرمان گفت: آمریکا با دولت صدام نوکر تمام عیار خود جنگ نظامی به پا کرد و چند سال با خرج ملت عراق در آن کشور حضور داشت و صدام را سرنگون کرد.

وی ابراز داشت: امروز رسوایی شنود مکالمات همپیمانان اروپایی آمریکا را شاهد هستیم که با آنها هم بر سر منافعش چنین رفتار می‌کند، مسلما ملت ایران نمی‌تواند از این همه توطئه آمریکا علیه خود‌ بگذرد و کوتاه بیاید.

نجار افزود: مذاکره ایران برای اثبات حقانیت و صداقت خود در عمل است که با تدبیر دولتمردان و با شجاعت تمام و بر اساس خط مشی رهبری برای حکمت، عزت و مصلحت ملت دنبال کردند.

وی خاطر نشان کرد: رهبری فرمودند که ملت ایران از دولتمردان خود اطمینان دارد و ذره‌ای بر سر آرمان‌ها و حقوق حقه ملت کوتاه نمی‌آید و معامله نمی‌کند.

استاندار کرمان بیان داشت: ملت ایران برای حفظ حقوق خود مقاومت می‌کند، مذاکره‌کنندگان با کشورهای 5+1 به دنبال احقاق حقوق مردم هستند و استقلال کشور و حاکمیت ملی و استدلال‌ آنها و زیر بار زور نرفتن است.

انتهای پیام/80017/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول