اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس:

تغییر ماهیت آمریکا پایان پروژه استکبارستیزی ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: اگر آمریکا می‌خواهد ملت ایران از استکبارستیزی دست بردارد باید دست از خوی استکباری خود برداشته و از جایگاه یزیدی زمان خود فرود آید.

تغییر ماهیت آمریکا پایان پروژه استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی شیرازی پیش از ظهر امروز در تجمع عاشورائیان استکبارستیز شهرکرد به مناسبت گرامیداشت 13 آبان، اظهار کرد: از همان زمان که نظام جمهوری اسلامی ایران در سال 57 شکل گرفت دشمنان اسلام با یکدیگر منسجم شدند که در رأس این دشمنان آمریکا حضور داشت.

وی افزود: دشمنان نظام قصد داشتند در همان سال‌های اولیه کشور را از پای درآورند ولی عامل اصلی استقرار حرکت انقلابی ملت رهبری هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

شیرازی ادامه داد: دشمنان تصور می‌کردند می‌توانند این انقلاب را خاموش کنند، بر همین اساس در لانه جاسوسی برنامه‌ریزی‌‌های خود را انجام می‌دادند اما دانشجویان بیدار با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم را ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه انقلاب دوم، انقلاب اول و نظام را بیمه کرد، گفت: از همان زمان دشمنان تصمیم گرفتند حرکات گسترده‌‎تری را علیه ایران شکل دهند که جنگ هشت ساله که طراح اصلی آن آمریکائیان بودند، شکل گرفت، بر همین اساس دست آمریکا و سران کاخ سفید به خون شهدای ملت ایران آغشته است.

وی با اشاره به فتنه 88، ابراز داشت: در سال 88 دشمن با یک حرکت گسترده در پی خدشه‌دار کردن ملت ایران بود، ولی بیداری زنان و مردان کشور نقشه دشمنان را بر هم زد.

شیرازی افزود: آمریکائیان امروز هم برای ایجاد توطئه با ایجاد حادثه در عراق، سوریه، لبنان، بحرین، مصر اهداف استعماری استکبار جهانی را ادامه می‌دهند.

این مسئول با تأکید بر اینکه موضع ایران در مذاکره با آمریکا صرفاً موضع مذاکره هسته‌ای است، گفت: تنها موضع ایران در موضع مذاکره هسته‌ای است، چراکه ما خطوط قرمزی از جمله دین، قرآن، ارزش‎ها و یاد شهدا را داریم.

وی ادامه داد: اگر آمریکا می‌خواهد ملت ایران از استکبارستیزی دست بردارد باید دست از استکبار برداشته و از جایگاه یزیدی زمان خود فرود آید.

به گزارش فارس، تجمع گسترده عاشورائیان استکبارستیز شهرکرد امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیران کل ادارات و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در پایان این مراسم پرچم آمریکا و آدمک اوباما به آتش کشیده شد.

اجرای حرکات رزمی و ورزشی ورزشکاران، مداحی و اجرای سرود دسته جمعی از سوی دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان در شهرکرد بود.

انتهای پیام/68006/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول