اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

13 آبان نماد عزت‌مندی ملت ایران است

امام جمعه فهرج گفت: 13 آبان نماد ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار است و امروز ملت ایران با عزت‌ترین کشور در دنیا است.

13 آبان نماد عزت‌مندی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی پیش از ظهر امروز در آیین راهپیمایی 13 آبان در فهرج اظهار داشت:‌ 13 آبان نماد ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار است و امروز ملت ایران با عزت‌ترین کشور در دنیا است.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی‌ افزود: ‌مکتب اسلام، ولایت و رهبری و‌ مردم در صحنه سه رکن پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: امروز ما با عزت‌ترین کشور دنیا هستیم، مردم و جوانان ما در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های نظام سلطه‌ علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: هشت سال در مقابل ملت ما ایستادند، اما ‌هیچ کاری نکردند،‌ بسیج در جنگ نقش مؤثری ایفا کرد و این به برکت اسلام، ولایت و رهبری و نقش مردم بود.

ابراهیمی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل گفت: جوانان ما در تمام عرصه به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌اند.

به گزارش فارس، اقشار مختلف مردم فهرج ‌در حالی که پلا‌کارد‌های همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» در دست داشتند، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را آغاز کردند.

‌راهپیمایان ابتدا در میدان بزرگ ولایت این شهر تجمع کردند و بسیاری از خانواده‌ها در حالی که کودکان خردسال خود را نیز در آغوش داشتند در حمایت از منویات مقام عظمای ولایت فریاد «مرگ بر آمریکا» و «‌مرگ بر صهیونیست» سر دادند. 

همچنین مسابقه بزرگ نقاشی 50 متری ‌در حاشیه مراسم در میدان بزرگ ولایت این شهرستان برپا شده بود.

‌به نقاشی کودکان و نوجوانان که نگاه می‌کردی در اکثریت آنها پرچمی کشیده بودند که بر روی آن شعار «مرگ بر آمریکا» نوشته شده بود.

یکی از دانش‌آموزان نوجوان در‌باره نقاشی خود به خبرنگار فارس گفت: پرچم مرگ بر آمریکا را کشیده‌ام، زیرا‌ آمریکا زور‌گو و غارت‌گر است.

از دیگر جلوه‌های این مراسم با‌شکوه حضور تشکل‌های دانش‌آموزی بود که با لباس متحد‌الشکل در‌ راهپیمایی شرکت کرده بودند و ‌با در دست داشتن پلاکار‌دهای در محکومیت جنایت‌های آمریکا و صهیونیست، خشم و نفرت خود را ‌نسبت به آمریکا اعلام کردند.

انتهای پیام/80013/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول