اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

13 آبان در تاریخ کشور همواره روز تقابل حق و باطل بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است.

13 آبان در تاریخ کشور همواره روز تقابل حق و باطل بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو لحظاتی پیش با حضور در جمع راهپیمایان 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است در این روز جمعی از لاله‌های انقلاب به نشانه حمایت و اطاعت از فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی که آحاد ملت را به هوشیاری و مقاومت در برابر رژیم ستمشاهی فراخوانده بودند، با تعطیلی کلاس‌های درس در دانشگاه تهران تجمع کردند و شعارهای مرگ بر شاه، مرگ بر آمریکا و ... سر دادند.

وی افزود: بعد از گذشت سال‌ها از این روز تاریخی ملت ایران همچنان فریاد مرگ بر آمریکا را بر زبان دارند و از اقدامات و توطئه‌های آن اعلام انزجار می‌کنند.

این مسئول با بیان این‌که امروز آمریکا در نظر دارد تا با تهدید و تحریم علیه کشور، ملت ایران را از اهداف و آرمان‌های خود دور کند، تأکید کرد: آمریکا و همپیمانانش بدانند ملت ایران مصمم و مقتدر بر سر آرمان‌های خود ایستاده‌اند و هرگز حاضر نیستند آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را فراموش کنند.

دادگو تأکید کرد: تحریم و تهدید هیچ تأثیری در روند توسعه کشور نخواهد داشت چرا که ملت را مقتدرتر کرده و ما را به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، دانش‌آموزان و دانشجویان را به مطالعه بیشتر در وقایع انقلاب اسلامی فراخواند و هوشیاری و بیداری و بصیرت نوجوانان و جوانان در هر برهه‌ای از تاریخ را ضامن تداوم نهضت جهانی امام خمینی (ره) دانست.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول