اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پای میز مذاکره نشستیم که بگوییم اهل سلاح هسته‌ای نیستیم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: ما هرگز با آمریکا سازش نمی‌کنیم و پای میز مذاکره نشستیم که بگوییم اهل سلاح هسته‌ای نیستیم.

پای میز مذاکره نشستیم که بگوییم اهل سلاح هسته‌ای نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در مراسم پایانی راهپمایی 13 آبان اظهار کرد: از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها اقدامات جنایت‌کارانه خود را علیه ایران آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به مخالفت‌های این کشور بر علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: خوشبختانه در آبان سال 58 لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ایرانی تسخیر شد.

اسماعیلی با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا علیه ایران اذعان داشت: جنایت‌هایی که آمریکا علیه ملت ایران و سایر کشورهای منطقه انجام داده استٰ، بخشودنی نیست.

وی با بیان اینکه جنایات آمریکا بخشودنی نیست، اظهار داشت: ما هرگز با آمریکا سازش نمی‌کنیم، چراکه دولت آمریکا با اقدامات جنایت‌کارانه بسیاری از جوانان ما را به خاک و خون کشیده و به شهادت رسانده است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و 1+5 تصریح کرد: ما در این مذاکرات پای میز مذاکره نشستیم که بگوییم اهل سلاح هسته‌ای نیستیم.

وی با اعلام حمایت از تیم مذاکره‌کننده ایرانی اذعان داشت: امیدواریم این مذاکرات به سرانجام برسد ولی اگر هم نرسد، ما با حضور در این مذاکرات نشان دادیم که اهل مذاکره هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در کشور افزود: در حال حاضر ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/73005/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول