اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه گلستان:

اختلاف ما با آمریکا در اصول است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان گفت: 13 آباد نماد استکبارستیزی ملت ایران است و اختلاف ایران با آمریکا اختلاف در اصول و مبنا است.

اختلاف ما با آمریکا در اصول است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام قربان جلال امروز در راهپیمایی 13 آبان در گرگان اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است و مردم در این روز نشان دادند که در مبارزه با استکبار جهانی در قرن حاضر پیش‌قدم و جلودار هستند و در این موضوع ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز گذشته در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان گفت: جوانان اوایل انقلاب ماهیت استکبار و اینکه چرا با آمریکا سازش نمی‌کنیم را درک کرده‌اند و جوانان امروز نیز باید با همان بصیرت و آگاهی این شعار را فریاد بزنند.

جلال افزود: تفاوت فکری و عقیده ما با آمریکا بر این است که نظام سلطه تمام مسائل جهان را براساس مباحث مادی می‌بیند و عقیده دارد جز مباحث مادی در این دنیا چیزی نیست اما رزمندگان و شهدا و علمای دین ما بر این عقیده خط بطلان کشیده‌اند.

وی ادامه داد: اختلاف ما با آمریکا بر این است که امام (ره) و جوانان این نظام و انقلاب یک مکتب جدید براساس نیازهای فطری انسان را بر جهانیان معرفی کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: ملت ایران به دلیل اینکه نگاه متفاوتی نسبت به جهان هستی دارد توانسته هیمنه آمریکا را در هم بشکند.

جلال اضافه کرد: شکستن ابهت تو خالی آمریکا امروز فقط یک شعار نیست و این موضوع به جهانیان ثابت شده است.

وی ادامه داد: نمونه‌ای از شکسته شدن هیمنه آمریکا و اثبات حق‌طلبی مسلمانان و نظام اسلامی گرایش بسیاری از شخصیت‌های کشوری آمریکا، ورزشکاران و هنرمندان این کشور به دین اسلام است.

جلال بیان کرد: نظام اسلامی توانسته نظام استکباری را به چالش بکشد و مردم جهان و استکبار جهانی این موضوع را به طور کامل درک کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان تصریح کرد: امروز به جرأت می‌توان گفت تنها نظامی که مقابل دنیای استکبار ایستادگی کرده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ما با آمریکا در اصل و اساس اختلاف داریم و اینکه گاهی گفته می‌شود تمام مشکلات ما به خاطر نداشتن ارتباط با آمریکاست، درست نیست.

جلال افزود: باید دقت کنیم کشورهایی که با آمریکا ارتباط داشته‌اند آیا دچار مشکلات اقتصادی و اجتماعی نشده‌اند.

وی در پایان با اشاره به شعار هیهات‌منا‌الذله اظهار داشت: ما هیئتی هستیم محرمی و عاشورایی که در بیش از 30 سال عمر انقلاب، این موضوع را ثابت کرده‌ایم و حرف و کلام امروز ما در مقابل آمریکا براساس شعار هیهات‌منا‌الذله است.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول