اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

طنین ندای «مرگ ‌بر آمریکا» در جیرفت

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه جیرفت همزمان با سراسر کشور در هوای مطبوع نخستین باران پاییزی در راهپیمایی 13 آبان حضوری حماسی داشتند.

طنین ندای «مرگ ‌بر آمریکا» در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مردم مؤمن و متدین، دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو ولایت و همیشه در صحنه شهرستان جیرفت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در هوای مطبوع نخستین باران پاییزی شهر در راهپیمایی 13 آبان حضور حماسی داشتند.

مردم جیرفت به صحنه آمدند تا با پشتوانه ولایت و رهبری همانند سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود از ظلم و استکبار را اعلام کنند.

جوانان جیرفتی، دختر و پسر، پیر و جوان با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم نشان دادند که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را با صلابت همین ملت با سال‌ها تحمل فشار ظالمان جهان و دادن خون هزاران شهید، حفاظت می‌کنند.

محمد سعیدی‌نژاد یکی از دانشجویان شرکت کننده در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای ملت ما موجب افتخار است که با پشتوانه ولایت فقیه و با تأسی از نهضت عاشورا هرگز تن به ذلت نمی‌دهیم و همواره در برابر زورگویی‌های دشمنان اسلام ایستاده‌ایم.

وی افزود: راه شهدای این انقلاب که دشمنان ملت ما را سردرگم کرده تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

مهدیه انصاری دانش‌آموزی که در دست خود نوشته «مرگ بر آمریکا» را داشت، عنوان کرد: 13 آبان نتیجه ایثار دانش‌آموزانی است که در راه آزادی و سربلندی میهن خود گوش به فرمان رهبرشان جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: این روز هرگز فراموش نمی‌شود و همواره توسط ما جوانان ایران اسلامی زنده است تا دشمن بداند که گذشت زمان تغییری در مبارزه و راه حسینی ما ندارد.

به گزارش فارس در حاشیه این راهپیمایی مسابقه نقاشی با حضور تعدادی از دانش‌آموزان با موضوع مرگ بر آمریکا برگزار شد.

انتهای پیام/80002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول