اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه غیرعلنی شورای شهر رشت

لایحه تاسیس مرکز برنامه‌ریزی شهرداری رشت بررسی شد

سخنگوی شورای شهر رشت گفت: لایحه تاسیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری رشت در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی این شهر بررسی شد.

لایحه تاسیس مرکز برنامه‌ریزی شهرداری رشت بررسی شد

فاطمه شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره هفدهمین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی این شهر که به صورت غیرعلنی شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه لایحه شهرداری رشت مبنی بر تاسیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر رشت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بررسی و برطرف شدن خانه‌های نسقی و احیای سرمایه‌گذاری را از دیگر موارد مورد بررسی در جلسه مذکور ذکر کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت افزود: بررسی و پیگیری مشکلات و تعطیلی جایگاه‌های CNG در شهر رشت در جلسه شورا صورت گرفت.

وی تخفیف ویژه برای شهروندان که بدهکاری‌های خود را به موقع به شهرداری پرداخت می‌کنند و بررسی قراردادهای برون‌سپاری شهرداری و تشکیل کارگروهی به همین منظور برای رسیدگی به مشکلاتی که در این قراردادها و پرداخت‌های آن به کارگران وجود دارد را از دیگر موارد بررسی شده در جلسه مذکور برشمرد.

شیرزاد، ادامه داد: بررسی و پیگیری مشکلات و مطالبات بازنشستگان شهرداری رشت در جلسه شورای شهر رشت بررسی شد.

وی پیگیری مطالبات شهرداری رشت را از دیگر مباحث در جلسه غیرعلنی شورای شهر رشت نامید و گفت: در این راستا از دایره حقوقی نیز خواسته شد تا کارشناسان و مشاوران این حوزه با جدیت بیشتری در دفاع از این پرونده‌ها اقدام کنند.

سخنگوی شورای شهر رشت تصریح کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندی و نظارت بیشتر شورا در بخش حقوقی که منجر به تشکیل کمیسیون حقوقی در شورای چهارم شد خواستار احیای کمیته مطالبات حقوقی شهرداری شدیم.

وی اضافه کرد: با این ساز و کار جدید پرونده‌های حقوقی با پیگیری و جدیت و زمان‌بندی دقیق و منسجم‌تری دنبال میشود و در این راستا از دایره حقوقی خواسته شد تا لیستی از پرونده‌های حقوقی به شورا ارائه شود.

به گفته شیرزاد، در هفدهمین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر رشت علی بهارمست سرپرست شهرداری این شهر، سرپرست معاون اداری‌مالی، مدیر مالی، مدیر درآمد و کارشناس و مشاور حقوقی شهرداری رشت حضور داشتند و به اعضای شورا پاسخ دادند.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول