اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ابرکوه:

میوه‌فروشان ابرکوه به مردم اجحاف می‌کنند

عضو شورای شهر ابرکوه با انتقاد از عدم نظارت کافی بر میو‌ه‌فروشان ابرکوه گفت: این اصناف با سوء‌استفاده از عدم نظارت کافی به مردم شهر اجحاف می‌کنند.

میوه‌فروشان ابرکوه به مردم اجحاف می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، رضا ربانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: متاسفانه میوه‌فروشان با وجود فقدان نظارت لازم به مردم اجحاف می‌کنند و میوه‌هایی با کیفیت شبیه به هم با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از آن‌ها حتی برچسب قیمت نیز ندارند در حالی که برچسب قیمت خود عامل بازدارندگی برای جلوگیری از گران فروشی است.

عضو شورای شهر ابرکوه عنوان کرد: باید با دعوت از مسئولان در شورا از آن‌ها پاسخگویی در این زمینه را خواستار شد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مردم که با اعضای شورا بازگو ‌می‌کنند، یادآور شد: یکی از این مسائل، عدم روشنایی کافی در کنار باند کندروی جدیدالاحداث شهرک ولایت است که چند شب پیش نیز شاهد وقوع یک حادثه در این باند بودیم.

عضو شورای شهر ابرکوه ادامه داد: گرچه این حادثه خسارت جانی نداشت اما منجر به خسارات مالی بسیاری شد.

ربانی خاطرنشان کرد: مسئله نظارت بر حمل و نقل درون شهری نیز باید به صورت جدی از طرف شورا پیگیری شود چراکه نارضایتی‌های بسیاری از جانب مردم به واسطه رفتار برخی رانندگان و ارائه ندادن خدمات در برخی از خطوط مشاهده می‌شود.

وی افزود: این مسئله در حالی است که کرایه تاکسی در شهر ابرکوه مانند دیگر شهرهای همجوار و حتی بیشتر از آن تعیین شده است.

ربانی با اشاره به فعالیت‌های خوبی که شهرداری شیراز در چند سال گذشته در این شهر صورت داده است، اظهار داشت: باید با بررسی راهکارهای این شهرداری و بهره‌برداری از این راهکارها برای توسعه ابرکوه برنامه‌ریزی کرد.

این عضو شورای شهر ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حادثه تروریستی سراوان عنوان کرد: امید است که مسئولان مربوطه تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار این حوادث به کار بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: از شهرداری می‌خواهیم برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی، تمامی امکانات خود را به کار بگیرد.

سید نبی رسولی با اشاره به صحبت‌های انجام شده با شهردار در این زمینه عنوان کرد: شهردار نیز برای خدمت‌رسانی در این ایام از جمله ارائه خدماتی نظافت مسیرها، نصب سطل‌های زباله و رفع مشکلات روشنایی مسیرهای عزاداری، قول همکاری داده است.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول