اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور:

فرودگاه اردبیل صاحب سیستم ILS می‌شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌‌های کشور گفت: فرودگاه اردبیل صاحب سیستم کمک ناوبری مدرن در قالب ILS جدید می‌شود.

فرودگاه اردبیل صاحب سیستم ILS می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های اردبیل، محمود رسولی‌نژاد با حضور در فرودگاه اردبیل از روند اجرایی پروژه‌های ترمینال خارجی و محوطه‌سازی ILS جدید بازدید کرد.

در این بازدید، رسولی‌نژاد پس از ارائه گزارش عملکرد توسط پیمانکار، راهکارهای لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ترمینال خارجی را صادر کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل نیز در این بازدید عملکرد فرودگاهی و گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده و در حال اجرا را ارائه کرد.

رسولی‌نژاد سپس با حضور در بخش‌های مختلف عملیاتی فرودگاه اردبیل نظیر برج مراقبت پرواز، الکترونیک هواپیمایی، شبکه پیام‌های هوانوردی، بخش اداره فنی و همچنین ایمنی و آتش‌نشانی از نزدیک در جریان فعالیت این بخش‌ها قرار گرفت و در نشستی با مسئولان و کارکنان در مورد مشکلات، موانع و مسائل با کارکنان به گفت‌وگو نشست.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در سفر به اردبیل به استقبال نخستین پرواز بازگشت حجاج بیت‌الحرام رفت و با اهدای شاخه گل به حجاج خیر مقدم گفت.

انتهای پیام/62003/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول