اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور:

21 میلیون مسافر از طریق فرودگاه‌های کشور جابه‌جا شدند

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: در نیمه اول امسال بیش از 21 میلیون نفر از طریق پروازهای هوایی و فرودگاه‌های کشور جابه جا شدند.

21 میلیون مسافر از طریق فرودگاه‌های کشور جابه‌جا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرودگاه اردبیل، محمود رسولی‌نژاد در جریان بازدید از طرح‌های توسعه فرودگاه اردبیل اظهار داشت: با توجه به استقبالی که مردم از سفرها و مسافرت‌های هوایی داشتند روز به روز بر ظرفیت فرودگاه‌ها و پروازهای هوایی افزوده می‌شود به طوری که امیدواریم امسال رکورد 42 میلیون جابه‌جایی مسافرت از طریق فرودگاه‌های کشور بشکند.

وی در ادامه تصریح کرد: در نیمه اول امسال بالغ بر 182 هزار سورت پرواز در مسیرهای مختلف صورت گرفته است که امیدواریم این میزان پروازها با توجه به روان‌سازی بسیاری از خدمات هوایی ارتقا یابد.

رسولی‌نژاد با یادآوری اینکه فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد از برخی کمبودها و نبود تجهیزات مناسب رنج می‌برد، خاطر نشان کرد: ما سعی خودمان را به کار گرفتیم تا با فراهم کردن امکاناتی مناسب میزان تأخیر و لغو پروازها به مقصد فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد به کمترین میزان برسد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد:‌ در همین زمینه با خرید دستگاه کمک ناوبری سعی بر این است تا خدمات مطلوبی را به هموطنان ارائه کنیم که در این زمینه به نظر می‌رسد رضایتمندی مردم فراهم آید.

وی به طرح توسعه فرودگاه پارس‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: باند فرودگاه پارس‌آباد دهه فجر امسال تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور بیان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح تعریض و روکش آسفالت باند این فرودگاه آمادگی برای نشست و برخاست هواپیماهای فوکر 100 فراهم می‌آید.

انتهای پیام/62007/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول