اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین پیام استاندار جدید یزد

13 آبان روز تقابل حق و باطل است

سید محمد میرمحمدی، نخستین پیام خود را به عنوان استاندار جدید یزد در مورد 13 آبان صادر کرد.

13 آبان روز تقابل حق و باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میر محمدی در این پیام آورده است: سیزدهم آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، روزی سرنوشت ساز و پرخاطره است.

وی افزود: این مناسبت مهم که سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز دانش‌آموز است، در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، همواره به عنوان روز تقابل حق و باطل شناخته می‌شود که ماندگارترین اثر آن شعار "مرگ بر آمریکاست".

میرمحمدی همچنین عنوان کرد: در واقع، واقعه 13 آبان به قلوب زخم دیده مؤمنان و خداجویان قوت بخشید و احساسی غرور آفرین را در آنان زنده کرد.

وی افزود: در بیان منزلت این روز بزرگ که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، همین بس که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، آمریکا را دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف می‌دانستند و می فرمودند: « تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم» و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می‌فرمایند: «اگر عزتى هست، اگر رفاهى هست، اگر آزادى و استقلالى هست، در سایه ایستادگى مقابل استکبار جهانى است».

استاندار یزد ضمن تبریک یوم‌الله 13 آبان به همه مردم شریف، صادق و فهیم استان یزد به ویژه دانش آموزان، از آحاد مردم دیار قنات و قنوت و قناعت دعوت کرد تا بار دیگر با شرکت گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان، انزجار خود را از مستکبران اعلام کنند.

انتهای پیام/2464/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول