اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تداوم موفقیت‌های اخیر صورت گرفت

درخشش تیم اردبیل در مسابقات ملی مهارت

تیم اعزامی استان اردبیل در مسابقات ملی مهارت درخشید.

درخشش تیم اردبیل در مسابقات ملی مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، در این مسابقات که روز گذشته نفرات منتخب آن در تهران مورد تجلیل قرار گرفتند تیم اعزامی استان اردبیل به چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره، یک مدال برنز و شش دیپلم افتخار خوش درخشیدند.

در این مسابقات افشین فکری در رشته صافکاری بدنه خودرو مدال طلا، قادر ظهوری‌سا در رشته کنترل صنعتی مدال نقره، امیر راثی در رشته جوشکاری مدال نقره، آیدین فیض اربابی در رشته اتصالات چوبی مدال برنز، محمد عبدالحسینی نیاری در رشته تاسیسات الکتریکی دیپلم افتخار را کسب کردند.

همچنین سپیده محبی میرزانق در رشته فناوری مد دیپلم افتخار، احسان طالبی و محمد عباس‌پور گیلانده در رشته تیمی دو نفره رباتیک دیپلم افتخار و میر صالح اسماعیلی و میلاد آتشگاهی‌پور در رشته تیمی دو نفره طراحی فضای سبز موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی مهارت برزیل 2015 با حضور 501 نفر شرکت‌کننده مرد و 74 نفر شرکت‌کننده زن از پنج تا هشت آبان ماه سال جاری در 28 حرفه آموزشی در چهار حوزه در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک شهید خدایی کرج، مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور و مرکز تخصصی آموزش خودرو 9 دی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برگزیدگان نهایی چهاردهمین و پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی در چند رشته منتخب به چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت در سال 2015 که در کشور برزیل برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/62004/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول