اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید غدیرخم

جشن ولایت در بارگاه امامزادگان تنکابن و عباس‌آباد برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن گفت: جشن ولایت در بارگاه امامزادگان و مساجد مطرح دو شهرستان تنکابن و عباس‌آباد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، برگزار می‌شود.

جشن ولایت در بارگاه امامزادگان تنکابن و عباس‌آباد برگزار می‌شود

مهدی صالحی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و عید ولایت، بارگاه امامزادگان و مساجد مطرح شهرستان‌های تنکابن و عباس‌آباد میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری هستند.

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با عنوان جشن ولایت علوی در عید غدیر امسال اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای مراسم جشن و شادی با راه‌اندازی کاروان‌های شادی، برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بانوان و آقایان از دیگر سرفصل‌های این برنامه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن افزود: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های امسال جشن بزرگ غدیر، برگزاری جشن بزرگ ولایت علوی در بارگاه امامزادگان آقا سیدعبدالوافی (ع) کلارآباد، آقا سید قوام الدین کبودکلایه خرم‌آباد و آقا سید حسین (ع) شیرود و نیز محفل انس قرآنی با حضور قاریان مطرح کشوری و شهرستان در مسجد حاجی‌محله بخش مرکزی در شب عید غدیر است.

صالحی تصریح کرد: براساس شناسه‌های فرهنگی سازمان اوقاف کشور با بهره‌گیری از فضای روحانی بارگاه امامزادگان در راستای تبدیل این اماکن متبرکه به عنوان قطب‌های فرهنگی در طول سال برنامه‌های خوبی تدوین و در دست اجرا دارد.

وی با تقدیر از همت بلند خیران و واقفان منطقه اظهار داشت: در کنار وقف اموال و دارایی‌ها در راه خیر و امور مذهبی، واقفان می‌توانند برای افزایش شور، نشاط، غنای فرهنگی و معنوی این جشن‌ها به ما کمک کنند.

انتهای پیام/86020/س20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول