اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم جام آزادگان

کار پاس دوباره به وینگو افتاد

در هفته هشتم لیگ دسته یک تقابل وینگو بگوویچ و مجتبی خورشیدی در دو تیم مختلف حکایت از بازی حساس بین پاس و رفسنجان در همدان دارد.

کار پاس دوباره به وینگو افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هفته هشتم از روز شنبه با انجام بازی پیگیری شد و روز یکشنبه در گروه دو با دو بازی پایان می‌یابد.

در یکی از بازی‌های باقی مانده هفته هشتم دو تیم پاس و مس رفسنجان در همدان به مصاف هم خواهند رفت و تقابل سرمربیان دو تیم یعنی وینگو بگوویچ کروات و مجتبی خورشیدی که سال‌های زیادی دستیار وینگو بوده در نوع خود جالب است.

امسال پاسی‌ها با مشکلات فراوان تیمی را روانه این مسابقات کردند که در 6 بازی قبلی خود نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و با سه پیروزی و یک تساوی و دو باخت سنگین شرایط مطلوبی در جدول ندارد.

بر اساس پیش‌بینی کارشناسان فوتبالی با توجه به شرایط فشرده لیگ یک و صعود تنها دو تیم نخست هر دو گروه به لیگ برتر، تیمی که مدعی صعود است باید میانگین دو امتیاز از هر بازی داشته باشد.

پاس در حالی از ابتدای فصل با شرایط و بودجه باشگاه، تیمی را بست که به ادعای کادر فنی و مدیریتی باشگاه توانایی صعود به لیگ برتر را دارد اما با نتایج و امتیازات کسب شده در همین ابتدای راه پنج امتیاز برای یک تیم مدعی صعود کم دارد.

با شناختی که تیم‌ها بعد از هشت هفته از شروع مسابقات گذشته از هم پیدا کردند شرایط برای کسب امتیاز و رسیدن به پیروزی سخت‌تر از قبل شده و پاس برای رسیدن به کورس قهرمانی راه دشواری را در پیش دارد.

انتقادی که به عملکرد فنی سبزپوشان همدانی وارد است خوردن گل‌های زیاد در بازی‌های گذشته و همچنین عدم گلزنی بوده و در بازی‌های این تیم به خوبی نبود یک تمام‌کننده 6 دانگ و لیدر در خط دفاع مسلط در این تیم احساس می‌شود.

میانگین خوردن 1.3 گل در هر بازی و آمار بسیار پایین زدن میانگین 0.8 در 6 بازی گذشته پاسی‌ها نوید روزهای خوب برای این تیم نخواهد بود.

بازی این تیم برابر شاگردان وینگو بگوویچ یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت پاس محسوب می‌شود و بازی برابر مربی سابق خود برای بازیکنان تیم پاس از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

تیم مس هم دست و پا بسته به همدان نیامده و برای برد در خانه حریف تدابیر خوبی را اندیشیده تا بتواند سه امتیاز را با خود به رفسنجان سوغات ببرد.

مسائل حاشیه‌ای که از روز پنج‌شنبه باز هم کنار تیم پاس قرار گرفت به طور حتم بر بازی این تیم برابر مس بی‌تأثیر نیست و انتقاداتی که به عملکرد کادر فنی و مدیریتی این باشگاه از سوی مردم و رسانه‌ها مطرح شده شرایط ناخوشی را محیا کرده است.

پاسی‌ها در بازی برابر مس محکوم به برد هستند اما در صورتی که در بازی خانگی خود پیروزی از زمین خارج نشوند شاید برای جا نماندن از کورس قهرمانی و تیم‌های بالایی جدولی تغییرات گسترده‌ای در این تیم شاهد باشیم.

مجتبی خورشیدی برای جدال با استاد خود دو بازیکنان کلیدی خود امید خورج و کاوه زنگیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و مهرداد رضایی بازیکن با تعصب همدانی هم دچار سرماخوردگی شدید شده و به احتمال زیاد به بازی فردا نرسد.

نتایج جالب چهار بازی که روز شنبه در هفته هشتم و در گروه دو جام آزادگان برگزار شد، باعث شد تا هر دو تیم پاس و مس رفسنجان یک پله سقوط داشته باشند.

در بازی‌های این هفته میهمانان خوش درخشیدند و سه میزبان مدعی گروه را در خانه با باخت آشنا کردند.

تیم راهیان کرمانشاه موفق شد در تهران و خانه حریف تیم قدرتمند پیکان را یک بر صفر مغلوب کند، البدر بندرکنگ دست به کار بزرگی زد و در بندرعباس تیم آلومینیوم هرمزگان را با حساب دو بر یک شکست داد، نفت مسجد سلیمان دو بر صفر مقابل نفت و گاز گچساران تن به باخت داد و در نهایت بازی دو تیم یزد لوله و ایرانجوان بوشهر یک بر یک مساوی تمام شد.

تا قبل از این مسابقه در لیگ دسته یک جام آزادگان و در گروه دو، تیم فوتبال پاس همدان با توجه به تفاضل و هفت امتیاز که دارد در رده هشتم جای خوش کرده و تیم مس رفسنجان با 6 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول 13 تیمی این مسابقات قرار دارد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال؛ مسابقه بین پاس همدان و مس رفسنجان را شاهین حاج‌بابایی (داور وسط)، غلام رضوی و سیدکریم موسوی (کمک داور) و محمدباقر پورباقر (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین نظارت داوری برعهده عبدالله باعزم خواهد بود.

تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک عصر یک‌شنبه 12 آبان از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید برابر تیم مس رفسنجان به میدان برود.

انتهای پیام/2499/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول