اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه پاس همدان خبر داد

تعویق یک روزه بازی مس و پاس در هفته هشتم جام آزادگان

سخنگوی باشگاه پاس همدان از تعویق یک روزه بازی بازی مس رفسنجان و پاس در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک خبر داد.

تعویق یک روزه بازی مس و پاس در هفته هشتم جام آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود کاتبی ظهر امروز در جمع ورزشی‌نویسان همدانی اظهار داشت: با توجه به بازی امروز تیم مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، بازی هفته هشتم این تیم برابر پاس همدان با یک روز تأخیر انجام می‌شود.

وی افزود: مس رفسنجان امروز در انزلی باید برابر ملوان به میدان برود به دلیل بعد مسافت زیاد بین انزلی، رفسنجان و همدان سازمان لیگ بازی این تیم را یک روز دیرتر برگزار خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه پاس همدان اضافه کرد: این مسابقه طبق برنامه قرار بود شنبه 11 آبان برگزار شود که با این تغییر روز بعد و در همان ساعت 14:45 به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ این تأخیر در انجام بازی برای پاس هم بسیار خوب است و با برگشتن تیم از بوشهر فرصت بیشتری برای ریکاوری و پیگیری تمرینات زیر نظر کادرفنی وجود دارد.

کاتبی در ادامه از موفقیت تیم جوانان پاس در لیگ دسته یک کشور خبر داد و تصریح کرد: در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته یک کشور، جوانان پاس همدان موفق شدند در قم و خانه حریف خود صبای قم با حساب سه بر یک برنده شوند.

وی ادامه داد: پاس همدان، منتظران بندرامام خمینی، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماهشهر، آب منطقه کرمانشاه، ولایت اهواز، پارس خلیج خودروی تهران و صبای قم تیم‌های شرکت‌کننده در این لیگ هستند.

سخنگوی باشگاه پاس در ادامه با اشاره به میزبانی تیم فوتبال بانوان این باشگاه در لیگ برتر تصریح کرد: در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم پاس میزبان تیم هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی گفت: این بازی در ورزشگاه شهید مفتح و در روز پنج‌شنبه 9 آبان و از ساعت 13:30 با قضاوت مائده جعفری برگزار خواهد شد.

کاتبی با اشاره به جایگاه خوب بانوان پاس در جدول لیگ برتر فوتبال ابراز داشت: تا پایان هفته هشتم لیگ برتر، فوتبال بانوان تیم پاس همدان با یک بازی کمتر و 12 امتیاز در جایگاه ششم جدول گروه 12 تیمی این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول