اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

انرژی خود را بیشتر برای حواشی تیم صرف می‌کنیم تا برنامه تاکتیکی

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: اتفاقاتی که بعد از بازی راهیان برای تیم پاس به وجود آمده، ما را به حاشیه برده است اما برای بازی و کسب امتیاز برابر ایرانجوان به بوشهر سفر کردیم.

انرژی خود را بیشتر برای حواشی تیم صرف می‌کنیم تا برنامه تاکتیکی

مجتبی خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در حالی که تیم پاس همدان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران است، اما اوضاع و احوال این تیم از نظر مالی در شرایط مناسبی نیست و این موضوع بیشتر از همه کادر فنی فعلی این تیم را آزرده می‌کند.

وی افزود: در حالی که باید بعد از هر مسابقه در جام آزادگان برنامه داشته باشیم، بیشتر برای دور کردن حواشی از تیم وقت و انرژی صرف می‌کنیم تا برنامه تاکتیکی، و این برای یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر اصلاً خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: از ابتدای فصل بارها اعلام کردیم تیم پاس امسال لیاقت لیگ برتری شدن را دارد و با کوچک‌ترین حمایت مالی و معنوی از تیم شک نکنید با یاری خدا به لیگ برتر و جایگاه اصلی تیم پاس برمی‌گردیم.

به گفته وی، تیم فوتبال پاس با استفاده از جوانان دونده و جویای نام همدانی و غیربومی امسال برای حضور پرقدرت در لیگ یک آماده شده و در هفته‌های ابتدایی نشان دادیم توانایی رویارویی با تیم‌های بزرگ را داریم و فقط دلگرمی و پشتوانه حمایتی عامل موفقیت پاس در همدان خواهد بود.

خورشیدی در مورد بازی تیمش برابر تیم ایرانجوان بوشهر خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی در باشگاه پروازی به بوشهر سفر کردیم و در حال حاضر شرایط تیم برای بازی با ایرانجوان خوب و مطلوب است.

وی ادامه داد: با شناخت نسبی از تیم حریف، دو بازی اخیر این تیم را به خوبی با همکاری کادر فنی آنالیز کردیم و با آگاهی از نقاط ضعف و قوت این تیم، ترکیب مناسبی را به میدان می‌فرستیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: برای نخستین‌بار تیم آماده و بدون محروم و مصدوم را از ابتدای فصل در اختیار داریم تا از این شرایط نهایت استفاده را برده و با نتیجه و امتیاز به همدان بازگردیم.

تا پایان هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم فوتبال پاس همدان با کسب هفت امتیاز و با توجه به تفاضل گل در رده پنجم قرار دارد و تیم ایرانجوان با 10 امتیاز به عنوان صدرنشین در این گروه جای گرفته است.

در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته یک مسابقه بین ایرانجوان بوشهر و پاس همدان عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول