اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه پاس همدان:

برخی با شایعه‌پراکنی دنبال ضربه به پاس همدان هستند

سخنگوی باشگاه پاس همدان گفت: در روزهایی که پاس همدان نیاز به حمایت دارد برخی با شایعه‌پراکنی به دنبال ایجاد فضای متشنج و ضربه به پاس همدان هستند.

برخی با شایعه‌پراکنی دنبال ضربه به پاس همدان هستند

محمود کاتبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شایعه‌پراکنی‌های اخیر در مورد تیم پاس اظهار داشت: این شایعه‌پراکنی‌ها با هدف دشمنی با تیم پاس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال پاس متعلق به 8 هزار شهید سرفراز استان همدان است، افزود: هیچ‌کس حق ادعای مالکیت باشگاه بزرگ پاس همدان را ندارد.

سخنگوی باشگاه پاس همدان با اشاره به انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه پاس پول هنگفتی از استانداری گرفته، آن را کذب دانست و ابراز داشت: این مطلب در برنامه سیمای ورزش مطرح شد و فضای بدی را در آستانه بازی با مس رفسنجان در تیم حاکم کرد.

به گفته کاتبی؛ آخرین دیدار عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه با علی‌محمد آزاد استاندار وقت همدان و رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس همدان، قبل از بازی با ایرانجوان بوده و هیچ‌گونه بودجه‌ای در اختیار باشگاه قرار نگرفته است.

وی گفت: نیت نگارنده این مطلب در این خبرگزاری غیر صادقانه و صرفاً برای تشویش افکار عمومی بوده است.

سخنگوی باشگاه پاس همدان با بیان اینکه شایعه‌پراکنی‌ها به مسائل مالی ختم نشده و در مورد مدیریت باشگاه نیز ایجاد التهاب کرده‌ تصریح کرد: همین افراد در یک سایت محلی حضور محسن صادقیان مشاور ارشد شهردار همدان، عباس صوفی مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری و عباس آهنچیان رئیس حوزه شهردار همدان در تمرینات تیم پاس را حاشیه‌ساز کردند.

وی گفت: در این بازدید محمود مریخی سرپرست تیم، مجتبی خورشیدی سرمربی و سید محمد علوی به نمایندگی از سوی بازیکنان با مدیران شهرداری صحبت کردند و اظهار داشتند در صورت حمایت‌های مدیران ارشد استان همدان ، تیم پاس ظرفیت صعود قدرتمندانه به لیگ برتر را داراست.

کاتبی با بیان اینکه حضور مدیران شهرداری به منظور ایجاد انگیزه بود، افزود: این سایت محلی با هدف ایجاد التهاب در فوتبال همدان، این حضور را به گونه دیگری جلوه داده و آن را به تغییر مدیرعامل به بهانه حضور استاندار جدید نسبت داد.

وی با بیان اینکه این حرکات و رفتار‌ها برای دنیای فوتبال منسوخ شده و برای باشگاه حرفه‌ای و ریشه‌دار پاس بی‌فایده خواهد بود تصریح کرد: این حرکات و رفتارها نمی‌تواند موجب تشنج فضای تیم فوتبال پاس شود زیرا این تیم با قدرت به کار خود در لیگ دسته یک ادامه خواهد داد.

سخنگوی باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه تیم پاس برای حضور قدرتمند و کسب نتیجه در هفته هشتم و برابر تیم مس رفسنجان تمرینات خوبی را انجام داده‌، یادآور شد: مسابقه مس و پاس به دلیل حضور وینگوبگوویچ در تیم حریف برای خورشیدی و بازیکنان این تیم اهمیت زیادی دارد و همه اعضای تیم برای برد در این بازی هم‌قسم شده‎اند.

گفتنی است تا پایان هفته هفتم لیگ دسته یک جام آزادگان و در گروه دو تیم فوتبال پاس همدان با تفاضل بدتر نسبت به تیم‌های پیکان تهران و البدر بندر کنگ با هفت امتیاز در رده هفتم است و تیم مس رفسنجان با 6 امتیاز در جایگاه دهم جدول 13 تیمی این مسابقات قرار دارند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال؛ مسابقه بین پس همدان و مس رفسنجان را شاهین حاج‌بابایی (داور وسط)، غلام رضوی و سیدکریم موسوی (کمک داور) و محمدباقر پورباقر (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین نظارت داوری برعهده عبدالله باعزم خواهد بود.

تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک عصر فردا یک‌شنبه 12 آبان از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید برابر تیم مس رفسنجان به میدان برود.

انتهای پیام/89020/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول