اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم تاکید کرد

جشنواره علم تا عمل بهترین راه برای معرفی اثر نخبگان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره علم تا عمل گفت: یکی از موضوعات مهم این است که بتوانیم طرح‌های نخبگان را معرفی کنیم که در این زمینه این نمایشگاه‌ها می‌توانند موثر باشند.

جشنواره علم تا عمل بهترین راه برای معرفی اثر نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره علم تا عمل، سعید عین‌الهی در حاشیه بازدید از غرفه استان قم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی نخبگان کشور است که بسیار موثر است و می‌تواند نقش موثری در کشف استعدادها داشته باشد.

وی تصریح کرد: در استان‌ها فناوران و مخترعان بسیاری وجود دارند که با برگزاری این جشنواره‌ها این افراد شناسایی و اختراعات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم گفت: استان قم هر ساله در این جشنواره شرکت کرده‌ است و امسال هم حضوری فعال دارد که در جشنواره امسال 37 شرکت در قالب 41 طرح از استان قم حضور دارند.

عین‌الهی گفت: رویکرد ما این است که از این شرکت‌ها و طرح‌ها حمایت کنیم تا به سمت تجاری‌سازی قدم برداریم.

وی تصریح کرد: سال گذشته بعد از جشنواره کمیته‌ای تشکیل شد و صاحبان طرح‌ها دعوت شدند و مشکلات بررسی شدند و بسیاری از آنها برطرف و در راستای تجاری‌سازی حرکت کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم افزود: یکی از موضوعات مهم این است که بتوانیم طرح‌های نخبگان را معرفی کنیم که در این زمینه این نمایشگاه‌ها می‌توانند موثر باشند.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول