اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات گیلان:

منطقه آزاد انزلی پایگاه اصلی صادرات است

ناظر گمرکات گیلان گفت: منطقه آزاد انزلی با توجه به موقعیت ویژه‌ ترانزیتی ـ تجاری مرکز و پایگاه اصلی صادرات گیلان است.

منطقه آزاد انزلی پایگاه اصلی صادرات است

 به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، پرویز تقوی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی رویکرد گمرک را حمایت از تقویت صادرات ذکر کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به مزایای قانونی و موقعیت ویژه ترانزیتی‌ ـ تجاری، منطقه آزاد انزلی مرکز و پایگاه اصلی صادرات گیلان است.

ناظر گمرکات گیلان با بیان اینکه همکاری دوجانبه موجب افزایش حجم مبادلات تجاری می‌شود، درباره روند اجرای مصوبه کالای همراه مسافر در این منطقه، افزود: اکنون با استقرار گمرک در یکی از مجتمع‌های تجاری شاهد استقبال بازرگانان برای انتقال کالا به این منطقه هستیم.

وی نقش ویژه منطقه آزاد در تجارت استان را مهم خواند و یادآور شد: تحقق اهداف منطقه برای گمرک بسیار مهم است.

محمد قاسمی مدیر گمرک حسن‌رود منطقه آزاد انزلی نیز در نشست مذکور حضور گمرک و زیرساخت‌های منطقه را برای جذب سرمایه‌گذاران بسیار مهم دانست و گفت: امیدواریم با تحویل شهرک صنعتی انزلی به منطقه آزاد، گمرک در مبادی ورودی و خروجی آن مستقر شده و تمام خدمات قابل ارائه از سوی گمرک به تولیدکنندگان و صنایع حاضر در شهرک ارائه شود.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی نیز در دیدار با مدیران گمرک گیلان اظهار کرد: گمرک مهم‌ترین نقش را در تحقق اهداف منطقه آزاد دارد.

رضا مسرور با بیان اینکه ما به دنبال تعامل حداکثری در مسیر گسترش همکاری‌ها با دیگر نهادها هستیم، تصریح کرد: تسریع در اجرای مصوبه کالای همراه مسافر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ما است.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با استقرار گمرک در محدوده منطقه آزاد شاهد ورود کالا از طرف تجار و رونق مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد انزلی باشیم.

وی ظرفیت گردشگری منطقه آزاد در زمینه جذب سرمایه‌گذار را کم‌نظیر خواند و افزود: برطرف شدن مشکلات فعالان اقتصادی منطقه تا رسیدن به نتیجه مطلوب و رفع مشکلات زیرساختی دو اولویت کاری منطقه به منظور قرار گرفتن در مسیر پیشرفت می باشد.

مسرور، تسهیل فرآیندهای کسب و کار را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای جذب سرمایه‌گذار ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دوسویه زمینه افزایش جذب کالای تجاری و درآمدهای منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول