اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی عنوان کرد

تشکیل کارگروه رفع مشکلات فعالان اقتصادی در منطقه آزاد انزلی

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از پیگیری برای تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه‌های ذی‌ربط گیلان به منظور برطرف شدن مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی این منطقه خبر داد.

تشکیل کارگروه رفع مشکلات فعالان اقتصادی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا مسرور عصر امروز در نشست با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد انزلی، تجربه تشکیل انجمن فعالان اقتصادی‌ـصنعتی در منطقه کیش و ماکو را نمونه موفقی برای ایجاد همکاری بین بخش‌خصوصی و دولتی دانست.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی بازوی مشورتی و عملیاتی منطقه است، افزود: بدون حضور فعال سرمایه‌گذاران اهداف تشکیل مناطق آزاد محقق نمی‌شود.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران تولیدی که با اشتغالزایی مولد توانمندی صادراتی را تقویت کرده‌اند قابل احترام هستند، تصریح کرد: این امر موجب افزایش درآمدهای ارزی کشور می‌شود.

وی توجه به مشکلات و مسائل سرمایه‌گذاران در منطقه را یکی از مهم‌ترین راهکار برای جذب سرمایه‌گذار جدید اعلام کرد و یادآور شد: بدون حمایت و همراهی دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان گامی برای برطرف شدن مسائل سرمایه‌گذاران برداشت.

مسرور، تفویض اختیارات نهادهای دولتی در محدوده مناطق به هر منطقه آزاد، اجرای قانون نحوه اداره مناطق آزاد و ماده 112 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و... را راهگشای بسیاری از مشکلات فعالان اقتصادی ذکر کرد.

وی از پیگیری برای تشکیل کارگروهی متشکل از منطقه آزاد و دستگاه‌های ذی‌ربط استان به منظور برطرف شدن مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه خبر داد.

این مسئول، تنها راه رساندن منطقه آزاد انزلی به جایگاه واقعی خود را حرکت در چارچوب همکاری و همدلی عنوان کرد.

وی خواستار تشکیل انجمن بازرگانان و سرمایه‌گذاران فعال در محدوده منطقه آزاد انزلی شد.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور مشکلات سرمایه‌گذاران مطرح شد.

انتهای پیام/2300/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول