اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خواستار شد

تعامل منطقه آزاد اروند برای اختصاص 50 دستگاه اتوبوس به آبادان

شهردار آبادان خواستار تعامل منطقه آزاد اروند برای اختصاص 50 دستگاه اتوبوس درون شهری برای سهولت تردد شهروندان این شهر شد.

تعامل منطقه آزاد اروند برای اختصاص 50 دستگاه اتوبوس به آبادان

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه سیستم مکانیزه اتوبوسرانی شهرداری این شهر صحبتی به نقل از اسماعیل زمانی مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند عنوان کردم که خوراک رسانه‌های داخلی و خارجی شد.

وی با اشاره به اینکه خبر منتشر شده «آبادان سنگاپوری دیگر می‌شود» را تکذیب می‌کنم افزود: در این مراسم از مدیرعامل منطقه آزاد اروند درخواست کردم که در راستای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، شهر و شهروندان را هر چه بیشتر حمایت کند.

شهردار آبادان تصریح کرد: با توجه به اینکه سالانه بین 10 تا 15 میلیون شهروند آبادانی با اتوبوس‌های درون شهری تردد می‌کنند نیاز است که در این زمینه تلاش‌های بیشتری برای سهولت تردد مردم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت اتوبوس و برابری هر دستگاه با 600 میلیون تومان و همچنین عدم تولید اتوبوس در درون کشور، از منطقه آزاد اروند می‌خواهیم در راستای خرید 50 دستگاه اتوبوس از خارج و یا داخل کشور اقدام کند.

شیرازی اضافه کرد: در تلاش هستیم که ساعت انتظار شهروندان در ایستگاه‌های اتوبوس را از حدود 15 دقیقه به نیمی از این میزان کاهش دهیم.

وی در پایان گفت: خرید اتوبوس‌های درون شهری بیشتری برای استفاده شهروندان از توان و بضاعت شهرداری خارج است و در این زمینه نیاز است حمایت‌های موثرتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول