اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد دشتی:

شورای دانش‌آموزی فضایی برای توسعه علمی مدارس مهیا کند

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: شورای دانش‌آموزی باید حوزه کاری خود را از محیط مدرسه به بیرون توسعه داده و فضایی برای توسعه علمی مدارس مهیا کند.

شورای دانش‌آموزی فضایی برای توسعه علمی مدارس مهیا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، صدرالله اسماعیلی ظهر امروز در نشست شورای اعضای دانش‌آموزی دشتی در دبیرستان دخترانه فرزانگان خورموج، جایگاه شوراهای دانش‌آموزی را بسیار بااهمیت دانست و گفت: شوراهای دانش‌آموزی پل ارتباطی میان مسئولان، مردم و مدرسه هستند و لازم است که اعضای این شورا حوزه کاری خود را از محیط مدرسه به بیرون توسعه دهند و فضا را برای توسعه علمی مدرسه مهیا کنند.

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی افزود: در آستانه یوم‌الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار داریم و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی ادامه داد: در این روز 14 سال بعد از تبعید حضرت امام خمینی (ره) در روز 13 آبان 1357 فرزندان امام و صدها دانش‌آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف با شعار درود بر خمینی و مرگ بر شاه پایه‌های حکومت را به لرزه در آوردند و با گلوله‌های مأموران شاه به خاک و خون غلتیدند و امروزه شما دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه آنان خواهید بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این اداره آمادگی دارد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی هنری با آموزشگاه‌های شهر خورموج همکاری کند.

مربی پرورشی دبیرستان دخترانه فرزانگان خورموج نیز با اشاره به وظایف شورای دانش‌آموزی گفت: نماینده دانش‌آموزان در فضای مدرسه، دیدار با مسئولان شهرستان و ارائه نقطه نظرات به ایشان، برگزاری برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف در مدرسه و دعوت از مسئولان شهرستان، ایجاد کمیته‌های مختلف در فضای مدرسه مثل کمیته نماز، عفاف و حجاب و ... از جمله وظایف شورا دانش‌آموزی است.

سیده‌زهرا حسینی ادامه داد: ایجاد فضای تعاون و همکاری بین همه دانش‌آموزان، ایجاد فضای مناسب برای برگزاری مناسبت‌های مختلف، کلاس‌های مختلف در زمینه دروس، رابطه تنگاتنگ بین مسئولان مدرسه و شهرستان و ... از جمله اهدافی است که شورای دانش‌آموزی دنبال می‌کند.

در پایان این نشست تعدادی کتاب به کتابخانه دبیرستان دخترانه فرزانگان خورموج توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی اهدا شد و با اهدای هدیه فرهنگی توسط این اداره از اعضای شورای دانش‌آموزی شرکت‌کننده در این نشست تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/66001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول