اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

امکانات آموزشی در تمام مدارس به صورت عادلانه توزیع شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امکانات آموزشی باید به صورت عادلانه در تمام مدارس توزیع شود تا مردم به دنبال ثبت‌نام خود در مدارس خاص نباشند.

امکانات آموزشی در تمام مدارس به صورت عادلانه توزیع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی باقر‌بیگی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ارتقای وضعیت تجهیزات آموزشی در استان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته امکانات آموزشی در استان اصفهان به میزان بسیاری ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: امکانات و تجهیزات موجود در مدارس و وضعیت مدارس امروز قابل مقایسه با وضعیت مدارس استان در 30 سال گذشته نیست و این موضوع حاکی از فعالیت‌های گسترده آموزش و پرورش استان در راستای افزایش و توسعه وضعیت آموزشی در مناطق مختلف است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت توجه مسئولان آموزش و پرورش به فراهم‌سازی تمام امکانات در در تمام مدارس تصریح کرد: امکانات آموزشی باید به صورت عادلانه در تمام مدارس توزیع شود تا مردم به دنبال ثبت‌نام خود در مدارس خاص نباشند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در زمان ثبت‌نام‌ها مشاهده می‌شود که برخی از خانواده‌ها به دنبال وجود شخصی واسطه برای پارتی‌بازی به منظور ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس خاص هستند، ادامه داد: با وجود این موضوع این سؤال مطرح می‌شود که آیا امکانات و تجهیزات آموزشی در تمام مدارس به صورت یکسان توزیع شده است یا خیر.

باقر‌بیگی تاکید کرد: امیدواریم عدالت نسبت به توزیع امکانات و تجهیزات در تمام مدارس رعایت شود و مناطق محروم نیز از امکانات مورد نیاز برای آموزش دانش‌آموزان و ارتقای سطح علمی آنها برخوردار باشند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول