اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان:

گلبالیست تویسرکانی آقای گل مسابقات گلبال شد

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان گفت: میلاد سوری بازیکن گلبالیست تویسرکانی با حضور موفق خود در مسابقات گلبال نابینایان و کم‌بینایان پاراآسیایی 2013 مالزی، آقای گل این بازی‌ها شد.

گلبالیست تویسرکانی آقای گل مسابقات گلبال شد

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان از حضور میلاد سوری ورزشکار تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان جوانان تویسرکان به مسابقات پاراآسیایی 2013 مالزی خبر داد و اظهار داشت: محمد‌کرم کولیوند مربی تیم تویسرکان مربیگری تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان کشور در مسابقات انتخابی پاراآسیایی مالزی را عهده‌دار بود.

وی با اشاره به قهرمانی تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان ایران در مسابقات پاراآسیایی 2013 مالزی، گفت: میلاد سوری بازیکن گلبالیست تویسرکانی با حضور موفق خود در مسابقات 2013 مالزی به عنوان آقای گل این بازی‌ها شناخته شد.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اینکه تیم اعزامی به مسابقات پاراآسیایی مالزی پس از 6 مرحله رقابت از سراسر کشور انتخاب شدند، گفت: میلاد سوری از استان همدان انتخاب و به تیم اعزامی جوانان گلبال نابینایان و کم‌بینایان انتخابی مالزی پیوست.

وی با اشاره به کارنامه درخشان تیم گلبال نابینایان تویسرکان تصریح کرد: گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان در 20 سال کار و تلاش با مربیگری « محمد‌کرم کولیوند»‌ و تعامل گروه در ورزش گلبال امروز در سطح ملی و فراملی دارای جایگاه خوبی است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تیم گلبال بزرگسالان و جوانان تویسرکان با حضور در رقابت مسابقات سوپر لیگ گلبال کشور در اهواز با ارائه بازی قوی توانست عنوان سومی کشور را به خود اختصاص دهد.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان عناوین سوم لیگ یک کشوری در سال 88، قهرمانی لیگ یک کشوری در سال 89 و رتبه سوم لیگ برتر گلبال و عنوان آقای گل  میلاد سوری و قهرمانی تیم ایران در مسابقات پاراآسیایی 2013 به مربیگری محمد‌کرم کولیوند بخشی از موفقیت تیم گلبال تویسرکان برشمرد.

وی افزود: تیم گلبال شهرستان در سال‌های اخیر از نظر اصول، تکنیک و مهارت در این رشته ورزشی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته، به نحوی که برای حضور در عرصه‌های ملی و حتی بین‌المللی از آمادگی کامل برخوردار است.

سلیمانی در پایان متذکر شد: ورزشکاران تویسرکان در همه رشته‌های ورزشی در سطح استانی و کشوری دارای جایگاه خوبی هستند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول