اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی:

ورزشکارن و مدال‎آوران بهزیستی خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی از 17 نفر از ورزشکاران و مدال‎آوران خانواده بهزیستی خراسان جنوبی تجلیل شد.

ورزشکارن و مدال‎آوران بهزیستی خراسان جنوبی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‎آوران خانواده بهزیستی خراسان جنوبی  اظهار داشت: ورزش علاوه بر جسم، روح و روان انسان را جلا می‎بخشد.

محمد حسن اکبری‎مطلق ادامه داد: در این مراسم از 13 نفر از بانوان و چهار نفر از آقایان ورزشکار و مدال‎آور جامعه هدف بهزیستی استان تجلیل و تقدیر به عمل می‎آید.

وی افزود: در جشنواره کشوری معلولان سازمان بهزیستی کشور که در مهرماه امسال برگزار شده بود غلامرضا داری در مسابقه ویلچررانی توانست رتبه نخست کشوری را از آن خود کند.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در این جشنواره، مرتضی امیرآبادی در دوی صحرانوردی نابینایان، حسین سلیمانی در دوی صحرانوردی ناشنوایان و علی فاضلی در مسابقات شطرنج نابینایان موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند.

اکبری‎مطلق با بیان این‎که 13 نفر از تجلیل شدگان از یک تیم والیبال خواهران هستند، افزود: این تیم برای نخستین‎بار در مسابقات والیبال کشوری حضور یافته و موفق به کسب مقام چهارم شده است.

وی اضافه کرد: این تیم از 10 بازیکن، دو مربی و یک سرپرست تشکیل شده و زهرا محمدزاده مربی و فریبا محقق سرپرست این تیم بودند.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: از بازیکنان این تیم والیبال، حمیده مرحمتی و زهرا رقتی به عنوان بازیکنان منتخب در تیم والیبال سازمان بهزیستی کشور برای حضور در سوپر لیگ بانوان معرفی و به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

لازم به ذکر است در این مراسم از مدال‎آوران و ورزشکاران خانواده بهزیستی خراسان جنوبی با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول