اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب پنج رشته

نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی روستاییان کاشان معرفی شدند

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی کاشان، ار معرفی نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی روستاییان کاشان در پنج رشته این مسابقات خبر داد.

نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی روستاییان کاشان معرفی شدند

سید علی افراشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با اشاره به برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی روستاییان این شهرستان اظهار داشت: سومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی روستائیان کاشان با عنوان جام محرم، انتخابی مسابقات المپیاد ورزشی روستائیان استان اصفهان با حضور 300 نفر از بانوان ورزشکار 56 روستای شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که در پنج رشته ورزشی هفت سنگ، طناب‌کشی، لی لی مارپیچ، دال پلان و خروس جنگی در ورزشگاه 15 هزار نفری امیر کبیر کاشان برگزار شد تیم‌های ورزشی بانوان روستای آزران کاشان موفق شدند عنوان قهرمانی در سه رشته دال پلان، هفت سنگ و طناب‌کشی و مقام نایب قهرمانی در رشته‌های طناب‌کشی و لی لی مارچ را به خود اختصاص دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی کاشان، یادآور شد: رقابت‌های دال پلان این دوره از رقابت‌ها با حضور 18 تیم برگزار شد که در پایان تیم‌های الف و ب روستای آزران مقام‌های اول و دوم این رشته را به خود اختصاص دادند و تیم روستای کمال‌الملک به مقام سوم رسید.

به گفته وی، در رشته هفت سنگ 11 تیم شرکت داشتند که در پایان تیم روستای آزران مقام نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های روستاهای جوینان و باریکرسف به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان، همچنین تعداد تیم‌های شرکت کننده در رشته لی لی مارپیچ این رقابت‌ها را 16 تیم اعلام کرد و افزود: در پایان مسابقات لی لی مارپیچ، ورزشکاران روستای جوینان بر سکوی قهرمانی ایستادند و تیم‌های آزران و روستای وادقان بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

افراشی تصریح کرد: در رقابت‌های انفرادی لی لی مارپیچ، فهیمه فینی از باریکرسف، عارفه خدابخش از جوینان و ریحانه اکبری از روستای آزران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه با اشاره به حضور 13 تیم در مسابقات رشته خروس جنگی گفت: در پایان رقابت‌های رشته خروس جنگی و در جمع امتیازات تیمی، تیم‌های روستاهای ویدوجا، نشلج و کمال‌الملک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز حسینی مقدم از نشلج، بابایی از ویدوجا و میرزا علی از نشلج عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

افراشی ابراز داشت: در پایان رقابت‌های طناب‌کشی که با حضور 13 تیم برگزار شد، تیم طناب‌کشی روستای آزران به مقام قهرمانی رسید، تیم روستای آب‌شیرین به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم روستای جوینان به مقام سوم این رقابت‌ها بسنده کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان بیان داشت: این رقابت‌ها را آسیه سراجی، معصومه ناظمی، عاطفه تنباکوکار، سمیرا معصومی، نسرین کبریایی، راحله ساعدی، اکرم علیزاده، مریم دوزنده، زهرا عابدپور، فاطمه صباغ و زهرا برزی قضاوت کردند.

وی متذکر شد: مسابقات والیبال و فوتسال سومین سومین دوره المپیاد ورزشی روستائیان شهرستان کاشان انتخابی استان اصفهان در اواخر آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول