اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس خبر داد

تشکیل کمیته ورزشی متشکل از فعالان صاحب‌نظر تویسرکانی

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌ریزی کارشناسان برای توسعه ورزش شهرستان اشاره و از تشکیل کمیته‌ ورزش متشکل از فعالان تویسرکانی صاحب‌نظر در تهران خبر داد.

تشکیل کمیته ورزشی متشکل از فعالان صاحب‌نظر تویسرکانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح پیش از ظهر امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی این شهرستان، با اشاره به اینکه همایش‌های ورزش همگانی آغازی بر ترویج ورزش در سطوح مختلف جامعه است، اظهار کرد: پویایی و تحرک مردم نقش اساسی در رشد و توسعه همه‌جانبه اجتماع دارد.

وی ورزش را عامل دفع امراض و افزایش نرخ سلامتی در جامعه خواند و تأکید کرد: ورزش عمومی ضمن رشد سلامتی، وحدت و همدلی را در بین مردم کشور عمق می‌بخشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به ورزش برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت دارد که ساختار تربیت بدنی را به سطح وزارتخانه ارتقا یافت.

وی ورزش را لازمه موفقیت نسل جوان خواند و گفت: سالم‌سازی جسم و روح در دوران جوانی جامعه‌ در همه عرصه‌ها موفق عمل خواهد کرد.

مفتح با تاکید بر اینکه باید به ورزش در سطح شهر و روستای تویسرکان توجه ویژه شود، گفت: ایجاد نشاط در بین جوانان که بیشترین نرخ هرم جمعیتی شهرستان را تشکیل می‌دهد از برنامه‌های پیش رو در شهرستان است.

وی به برنامه‌ریزی کارشناسان برای توسعه و رشد ورزش شهرستان اشاره و از تشکیل کمیته‌ای ورزش متشکل از فعالان صاحب‌نظر در عرصه ورزش تویسرکانی در تهران خبر داد.

وی برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های برتر کشور در تویسرکان از جمله این برنامه‌ها خواند و ‌افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری با حضور 11 تیم ضمن معرفی شهرستان، شور و نشاط را برای تویسرکان به ارمغان می‌آورد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش خبری این مسابقات، متذکر شد: مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور در روزهای 12 و 13 آبان ماه سال جاری در تویسرکان برگزار می‌شود.

وی از اخذ 100 میلیون ریال از وزارتخانه ورزش برای کمک به هیئت‌های ورزشی تویسرکان خبر داد و گفت: تویسرکان از لحاظ ورزش چهره‌های برجسته‌ای دارد که در سطوح ملی و فراملی صاحب نام هستند.

*بیمه نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده

مدیر شعبه بیمه‌ای ایران در تویسرکان نیز در این همایش با توضیحی از نحوه شکل‌گیری بیمه ایران و عملکرد آن افزود: این همایش به مناسبت سالروز بیمه ایران و با هدف اشاعه نشاط، معرفی بیمه و مزایای آن در جامعه برگزار شد.

محمد شیری آمار متوسط حق بیمه را در دنیا 7.5 درصد عنوان کرد و گفت: این در حالی است که حق بیمه در کشور 1.3 درصد است.

وی به اهمیت و جایگاه بیمه در کشورهای دیگر اشاره کرد و اضافه کرد: ما با آمار جهانی فاصله زیادی داریم پس باید تلاش کنیم از بیمه به عنوان یک امتیاز خوب برای زندگی با هزینه بخشی از درآمد خود بهره ببریم.

مدیر شعبه بیمه ایران در تویسرکان بهره‌مندی از بیمه را نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده انسان دانست و تاکید کرد: بیمه شدن در همه موقعیت‌های متفاوت انسان را کمک می‌کند.

وی در پایان از پوشش بیمه‌ای افراد از یک سال تا 60 سال را با شرایط خاص خود در بیمه ایران خبر داد.

انتهای پیام/89010/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول