اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین عنوان کرد

سخت‌گیری برای نمایندگان متخلف بیمه ایران در قزوین

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین گفت: مبنای کار ما بر اصل تعامل است و اگر یک نماینده از حدود اختیارات خود خارج شود سختگیری‌های ما نیز اضافه خواهد شد.

سخت‌گیری برای نمایندگان متخلف بیمه ایران در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین ملکی راعی ظهر امروز در جمع هیئت مدیره پیشین انجمن صنفی نمایندگان استان قزوین افزود: هرچه نماینده بیمه ایران با آداب بازار و روش‌های فروش آشنایی و متخصص این امر باشد به شرکت متبوع خود در پیشبرد اهداف کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شبکه فروش باید مطیع امر سیاست‌های شرکت باشد تصریح کرد: یک نماینده فعال نباید مطیع امر شخص باشد بلکه باید تابع سازمان بوده، به هر میزان تابع‌تر و به هر میزان خواسته‌های سازمان را به نفع احسن انجام دهند تعامل بین دو طرف بیشتر خواهد شد.

ملکی راعی اظهار کرد: انجمن صنفی یک تشکل است که به صورت مستقل کار خود را انجام می‌دهد و درخواست‌های اداری نیز باید از طریق همین انجمن به صورت محترمانه با مسئولان شرکت در میان گذاشته شود.

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین در ادامه با تأکید بر اینکه یک نماینده باید به دنبال فروش بیمه نامه‌های غیر از شخص ثالث باشد یادآور شد: شبکه فروش باید رضایت و نیاز مردم را به گوش مسئولان شرکت رسانده و نقطه تماس مردم و سازمان باشد.

ملکی راعی با اشاره به نقش شبکه فروش در روان‌سازی نیاز مشتریان و بیمه‌گزاران خاطرنشان کرد: شخصیت با نفوذی مانند نماینده باید نقشش را خوب ایفا کند و برای رسیدن به اهدافش در فروش بهتر بیمه‌نامه‌ها، شرکت را به درستی مجاب کند و ضمن هماهنگی با سیاست‌های شرکت، منافع سازمان را در راستای اهداف شرکت اشکال‌زدایی کند.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون با انجمن صنفی نمایندگان ارتباط متقابل و همسویی وجود داشته افزود: تا هر اندازه که امکان داشته بسیاری از کارها را برای نمایندگان برطرف کردیم و در یک برهه از زمان در بسیاری از امور از جمله رسیدگی به تخلفات نمایندگان و پذیرش نمایندگی از این عزیزان استفاده شده است.

وی ادامه داد: پس از مدتی به این نتیجه رسیدیم زمانی را که یک نماینده باید به فروش بیمه‌نامه اختصاص دهد را صرف این امر خواهد نمود لذا پس از مدتی، کارهای مربوط به نمایندگان توسط همکاران شعبه صورت گرفت.

ملکی راعی افزود: اگر تشکیک در نمایندگان وجود داشته باشد جلسات پرسش و پاسخ بیشتری با نمایندگان برگزار خواهد شد تا تمامی نقدها و پرسش‌ها به صورت محترمانه و اداری مطرح شود تا هیچ گونه ابهامی برای نمایندگان وجود نداشته باشد.

این مسئول با اشاره به سهمیه‌بندی کارت‌های ثالث افزود: به هیچ عنوان پسندیده نیست تا نمایندگان تنها در یک رشته خاص فعالیت کنند، در یک برهه از زمان این فضای روانی در بین نمایندگان وجود داشت که تنها می‌توانند در رشته شخص ثالث فعالیت کنند که این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: مبنای کار ما بر اصل تعامل است و اگر یک نماینده از حدود اختیارات خود خارج شود سختگیری‌های ما نیز اضافه خواهد شد.

ملکی راعی اضافه کرد: نماینده‌ای که ظرفیت و استعداد و توان کار را ندارد باید از مجموعه بیمه ایران خارج شود زیرا ممکن است در دیگر رشته‌های شغلی موفق‌تر باشد.

وی، با بیان اینکه عواطف و احساسات انسانی پسندیده است اما در حاشیه کار قرار دارد افزود: بیمه یک بنگاه اقتصادی است و اصول کار ما  نیز بر روی سود و منفعت شرکت است. در هیچ جای کشور، انجمن صنفی دارای ساختمان واحد نمی‌باشد و این مهم برای استان قزوین یک اعتبار است.

رئیس پیشین انجمن صنفی نمایندگان استان قزوین نیز در این جلسه بیان داشت: در دوره پیشین انجمن به غیر از تعداد محدودی از نمایندگان، بقیه افراد همکاری خوبی داشتند.

شعبان سرشار خاطرنشان کرد: یک انجمن صنفی زمانی قوی است که اعضای قوی داشته باشد زیرا به تنهایی قدرت اجرایی ندارد بلکه با کمک و همیاری یکدیگر می‌تواند موفق باشد.

رئیس پیشین انجمن صنفی نمایندگان استان قزوین یادآور شد: رویکرد انجمن و شرکت باید همسو و هماهنگ با یکدیگر باشد زیرا در صورت عدم این امر تشکل به اهداف خود نایل نخواهد آمد.

سرشار با بیان اینکه مدیر یک مجموعه نماینده فعال و قوی می‌خواهد افزود: مدیر یک شرکت برای زیر مجموعه خود تصمیماتی را اخذ می‌کند که سرپیچی نماینده از آن پسندیده نیست.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول