اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

پروژه‌های عمرانی قزوین اولویت‌بندی شود

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به وضعیت اعتبارات باید پروژه‌های عمرانی اولویت‌بندی شود و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت و سرعت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

پروژه‌های عمرانی قزوین اولویت‌بندی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهرستان تاکستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت اعتبارات باید پروژه‌های عمرانی اولویت‌بندی شوند و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت و سرعت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: گره‌گشایی از مشکلات مردم باید دغدغه مدیران باشد و دو عامل تدبیر مدیریت و منابع مالی نقش اصلی را در رفع مشکلات و مسائل دارند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه طی چند سال گذشته، کشور با مشکلات مالی مواجه بوده است، بیان کرد: باید مسائل را اولویت‌بندی کنیم و شوراها می‌توانند در این خصوص نقش کلیدی داشته باشند.

حبیبی اضافه کرد: شوراها با توجه به ارتباط و تعاملی که با مردم دارند می‌توانند همکار و حامی خوبی برای مجموعه دولت و مسئولان باشند.

این مسئول از توجه به کیفیت به عنوان اصل مهم در اجرای پروژه‌های عمرانی یاد کرد و گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده طی چند روز آینده تخصیص اعتبارات عمرانی به 25 درصد می‌رسد و این نوید را می‌دهد که تا پایان سال جاری این رقم به 50 تا 60 درصد افزایش یابد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اعلام اینکه طی یکسال گذشته بالغ بر یک میلیارد و 800 تومان خسارت به استان وارد شده است، تصریح کرد: بر اثر حوادث و بلایای طبیعی و غیرمترقبه، استان قزوین متحمل خسارات و زیان‌های زیادی شده است که در این خصوص بالا بردن سقف بیمه و پرداخت به موقع حق بیمه از جمله دغدغه‌های مدیران و مسئولان است گرچه در حال حاضر بیمه پرداختی متناسب با حجم خسارات وارده نیست.

تخصیص 18 میلیارد ریال اعتبار برای تأمین آب شرب روستاها

حبیبی از پیگیری مدیریت استان برای تمدید و استمهال تسهیلات بانکی خبر داد و افزود: استان قزوین در سال گذشته کم بارش‌ترین استان کشور بود که در خصوص تأمین آب شرب و کشاورزی با مشکلاتی مواجه بودیم و در سال جاری بالغ بر 18 میلیارد ریال اعتبار برای تأمین آب شرب روستاها تخصیص یافته است.

این مسئول بر تکمیل پروژه‌های گازرسانی و تسریع در اجرای جاده آبترش و چهار بانده کردن محور شامی‌شاب به اسفرورین تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول