اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج:

پروژه‌های عمرانی سنندج با قدرت در حال اجراست

شهردار سنندج با بیان اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی شهرداری سنندج در حال حاضر فعال است تأکید کرد: با تمام توان در راستای تکمیل این طرح‌ها اقدام خواهیم کرد.

پروژه‌های عمرانی سنندج با قدرت در حال اجراست

کامیاب شادمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یادآوری پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی اظهار کرد: هزینه اجرای طرح تا این مرحله 16 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه عرض دو باند رفت و برگشت این پروژه هر کدام 10 متر است تصریح کرد: در هر یک از این دو باند 2 متر رفیوژ وسط و 3 متر پیاده رو موجود است ضمن اینکه طول کل مسیر هم یک‌هزار و 400 متر است.

سرپرست شهرداری سنندج با بیان اینکه دسترسی آسان به شهرک بهاران و گریزه از مزایای اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی است، گفت: امکان دسترسی سریع گروه‌های امدادی به بیمارستان توحید نیز از جمله دیگر محاسن این پروژه است.

شادمان روان‌سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی خیابان‌های پاسداران و جانبازان را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به پروژه 36 متری نظام مهندسی از پیشرفت 80 درصدی طرح خبر داد و گفت: لاین برگشت طرح ظرف 10 روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست شهرداری سنندج با بیان اینکه تا اینجای کار برای اجرای طرح نزدیک به 14 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: یک میلیارد ریال آن از محل منابع استانی و مابقی هم از محل منابع داخلی هزینه شده است.

شادمان در خصوص طرح بلوار 24 متری کانی کوزله گفت: این بلوار دارای طول یک‌هزار و 100 متر و عرض 24 متر است.

شادمان با اشاره به اینکه ساخت این بلوار تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: عملیات حفاری تونل، بتن‌ریزی کف ولاینیگ دیوار به ارتفاع 5.2 متر به اتمام رسیده و هم‌اکنون عملیات آرماتورگذاری تاج در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این بلوار دسترسی ساکنان محله کانی کوزله به بلوار معلم به آسانی صورت گرفته است،  تصریح کرد: برای احداث این بلوار نزدیک به 11 میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری سنندج با بیان اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی شهرداری سنندج در حال حاضر فعال است، تأکید کرد: با تمام توان در راستای تکمیل این طرح‌ها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول