اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) کاکی:

مرگ بر آمریکا فریاد آزادی‌خواهی تمام ملت‌هاست

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) کاکی گفت: شعار مرگ بر آمریکا خاص ملت ایران نیست بلکه این شعار، فریاد آزادی‌خواهی همه ملت‌های جهان است.

مرگ بر آمریکا فریاد آزادی‌خواهی تمام ملت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالله اسکندری صبح امروز در آیین تجلیل از ایثارگری و شجاعت شهیدحسین فهمیده، شهید فهمیده را الگو و آموزگار ایثار و شهادت نامید و گفت: شهید فهمیده با اقدام آگاهانه و توام با شجاعت خود فصل جدیدی را در 8 سال دفاع مقدس گشود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) کاکی افزود: امروز شهید فهمیده به حق الگوی شایسته و تصویری برجسته از ایثار، جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان و نسل‌های آیند نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: شهید فهمیده با شهادت خود رسالت دانش‌آموزان را در مقابله با توطئه‌های دشمن و دفاع از آرمان‌های انقلاب سنگین‌تر کرده است.

اسکندری خاطرنشان کرد: روز سیزده آبان روز ملی مبارزه با شیطان بزرگ آمریکاست و دانش‌آموزان در این روز شعار مرگ بر آمریکا را طنین‌انداز خواهند کرد.

وی افزود: دشمنی استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌دلیل عدم همراهی با نظام سلطه است و مسائلی چون پرونده صلح آمیز هسته‌ای ایران  و حقوق بشر بهانه‌ای بیش نیست.

در این مراسم که خانواده معظم شهدا، روحانیون، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، فرمانده حوزه بسیج ولیعصر(ع) کاکی با اشاره به روند مذاکرات نیویورک و ژنو تاکید کرد: حفظ عزت و استقلال کلی مولفه‌های است که قطعا مد نظر تیم دیپلماسی کشور است.

اسکندری از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا تقدیر کرد و با اشاره به تلاش بعضی از گروه‌ها و افراد برای حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: شعار مرگ بر آمریکا خاص ملت ایران نیست، بلکه این شعار، فریاد آزادی‌خواهی همه ملت‌های جهان است.

وی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار مبنایی و اصولی در نظام اسلامی است و تا ظلم و استعمار هست شعار مرگ بر آمریکا هم ادامه دارد.

انتهای پیام/66001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول