اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد

زنده شدن شور انقلابی بعد از تماس تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا با اشاره به جنایات استکبار جهانی گفت: سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاول‌گران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند.

زنده شدن شور انقلابی بعد از تماس تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت یوم‌الله 13 آبان ضمن سلام و درود به روان پاک روح خدا! سلام بر آن که؛ ما را به وادی استقلال برد و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشید، خاطرنشان کرد: 13 آبان سالروز رویدادهای مهمی در تاریخ معاصر کشور عزیزمان ایران است، که همه آن‌ها به‌نحوی، نشان از دشمنی و عداوت آمریکا با انقلاب اسلامی و ایران سرفراز دارد.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین تاکید کردند: تبعید حضرت امام (رضوان‌الله تعالی علیه) در سال 43، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 1357 گرفته، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزدهم آبان 1358، جنایت‌های آمریکا در 60 سال گذشته «از 28 مرداد 32 تا انقلاب اسلامی»، «از انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی» و «از جنگ تحمیلی تا امروز» ادامه دارد؛ که این اتفاقات هیچ‌گاه از حافظه ماندگار ملت همیشه قهرمان ایران پاک نخواهد شد.

همچنین در این بیانیه آمده است: بی‌شک تجمیع همه این اتفاقات سرنوشت‌ساز و مهم و ارتباط تنگاتنگشان با خباثت‌های آمریکایی بود که عبارت «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» را بر روی تقویم‌هایمان نشاند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد ورامین عنوان کردند: سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاول‌گران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند.

در این بیانیه خاطرنشان شد: پیرفرزانه ما دولت آمریکا را «ابرجنایتکار تاریخ»، «ام‌الفساد»، «شیطان بزرگ»، «جهان‌خوار»، «دشمن کینه توز مستضعفان جهان»، «دشمن شماره اول بشر»، «دشمن اسلام» و «چپاول‌گر بین‌المللی» می‌داند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا بیان داشت: از دیدگاه امام حساب دولت آمریکا از ملت آمریکا جداست. ایشان می‌گویند «ما به هیچ وجه ملت آمریکا را تحقیر نکرده‌ایم.»

دانشجویان بسیجی تصریح کردند: امسال اما، این روز، رنگ و بوی دیگری دارد. خیل عظیمی از دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم، گرد هم می‌آیند تا در این روز غیر تعطیل که انگار مظلوم‌ترین مناسبت در بین مناسبت‌های انقلابی است، محکم‌تر از قبل، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد بزنند.

شاید همان تماس تلفنی کوتاه رئیس‌جمهوری آمریکا با رئیس‌جمهور کشور عزیزمان، شور انقلابی بهمن 57 را در مردم زنده کرده و شاید هم گفته نسنجیده و توهین‌آمیز «وندی شرمن»، مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در مذاکرات 5+1 باعث شد که غیرت اهالی ایران زمین، اینگونه به جوش بیاید. هر چه بود و هست در این میان، جمع‌آوری شبانه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین بیان کرد: بیلبوردهای روشنگرانه «صداقت آمریکایی» از سطح شهر تهران، که حاصل تلاش هنرمندانه و دلسوزانه جمعی از طراحان و گرافیست‌های جوان و خلاق ایرانی بود، بیشتر از هر چیز خاطرها را آزرد و خون مبارزه با استکبار و استعمار را در رگ ایرانیان دواند.

در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا، ضمن دلجویی از طراحان خوش ذوقی که با اقدام هوشمندانه‌شان، به بهترین نحو توانستند صداقت، از نوع آمریکایی را به تصویر درآورند، جمع‌آوری این آثار از سطح شهر تهران را محکوم کرده و اعلام می‌داریم که اینگونه رویارویی‌ها با هنر انقلاب اسلامی که درختش با خون هزاران شهید گلگون‌کفن، آبیاری شده است، جز جوشش ایده‌های نو و بدیع در راستای اهداف استکبارستیزانه، نتیجه دیگری نخواهد داشت.

همچنین تاکید شد: ما دانشجویان بسیجی با تاکید چندباره بر شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» که میراث امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) و شهیدان گلگون‌کفن است، مخالفت خود را با هرگونه مذاکره تلفنی و حضوری با سردمداران آمریکایی تا قبل از «شفافیت عملکرد آنها»، «بازگرداندن سرمایه‌های کشورمان»، «لغو کامل تحریم‌ها»، «عذرخواهی به خاطر توهین‌های مکرر» و «پذیرش کامل و بدون چون و چرای پیشرفت‌های علمی ایران در زمینه انرژی هسته‌ای» اعلام می‌داریم.

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا تاکید کردند: ما دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم، ضمن تاکید بر تبعیت کامل از مقام شامخ ولایت مطلقه فقیه و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، از مسئولان و خواص کشورمان می‌خواهیم که در پاسداشت و حراست از سرمایه عظیم اعتماد ملت بزرگ ایران، از هیچ کوششی دریغ نکرده و بنا بر خواسته امت اسلامی، گام‌هایشان را با فرمایشات مقام معظم رهبری هماهنگ کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان از همه مسئولانی که محضر مبارک خمینی کبیر (ره) را درک کرده و در سایه پر برکت ایشان، پر و بال گرفتند می‌خواهیم یک‌بار دیگر وصیت‌نامه آن امام سفر کرده را مورد بازخوانی دقیق قرار داده و نسبت به انتساب برخی نظرات ناروا به معظم‌له حساس بوده و از مسئولان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) انتظار داریم که نسبت به تحریف روش و منش آن پیرفرزانه حساسیت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/2462/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول