اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران:

تاریخ عدم اعتماد به آمریکا را اثبات کرده است

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران با بیان اینکه نمی‌شود دشمنی دشمن را به وضوح دید اما چشم روی هم گذاشت و عنوان کرد دشمنی وجود ندارد گفت: تاریخ عدم اعتماد به آمریکا را اثبات کرده است.

تاریخ عدم اعتماد به آمریکا را اثبات کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شکرالله رضازاده بعدازظهر امروز در جمع اعضای کادر و وظیفه پایگاه دریایی ندسا شمال با اشاره به اینکه از دشمن غیر از دشمنی نمی‌توان انتظار دیگری داشت اظهار داشت: آمریکا  دشمن است و در دشمنی خود هم اصرار دارد کما اینکه تا امروز هم از هیچ تلاشی برای مقابله با تنها نظام دینی در دنیا فروگذار نکرده است.

وی با اشاره به دشمنی‌های متعدد هیئت حاکم آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: در طول سی‌واندی سال که از مقطع  استقرار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد حتی یک روز هم نمی‌توان در آن یافت که هیچ نوع شیطنتی از نوع رسانه‌ای، سیاسی، فرهنگی و یا اقتصادی از سوی کاخ سفید بر علیه ایران اسلامی شکل نگرفته باشد.

این فعال رسانه‌ای با بیان ضرورت توجه به استعداد و امکانات داخلی به‌عنوان عاملی موثر در حل مشکلات کشور افزود: به لطف خداوند و به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، کشور در شرایطی است که قادر به تامین بیشتر نیازهای خود است.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران رشد علمی و عملی بی‌سابقه نخبگان جوان ایران اسلامی که با یک کلام رهبری انگیزه آنان به صد فزونی می‌یابد، به ما می‌گوید که ایران اسلامی ظرفیت تامین نیازهای خود از صفر تا صد را دارد.

رضازاده به ایام شهادت محمدحسین فهمیده اشاره کرد و افزود: منش فهمیده به این نکته مهم اشاره دارد که در دفاع از دین خدا گاهی اوقات باید زیر تانک هم رفت این زیر تانک رفتن در شرایط کنونی این است که در دفاع از دین خدا نباید اعتنایی به شانتاژ رسانه‌ای روشنفکرهای غربگرا داشت و به‌خاطر هجمه رسانه‌ای از زیر بار دفاع از دین خدا شانه خالی کرد که این به معنی همان زیر تانک رفتن است.

وی به ضرورت گفت‌وگو با دیگران اشاره کرد و گفت: گفت‌وگو فی نفسه چیز بدی نیست اما آنچه که مهم است اینکه در گفت‌وگو نباید مرعوب طرف مقابل شد.

مدیرمسئول حرف در پاسخ به سؤالی پیرامون مذاکرات نیویورک گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند برخی از حرکات در جریان سفر نیویورک نابجا بود، طرف ایرانی به‌دنبال تحول اقتصادی است اما در طرف آمریکایی هیچ صداقتی به چشم نمی‌خورد آنها تنها به‌دنبال این بودند که با انجام یک مذاکره حتی نیم‌ساعته و یا تلفن چند دقیقه‌ای و رسانه‌ای کردن آن، به انقلابیون دنیا که در مقابل استکبار ایستاده‌اند پیام دهند که این جمهوری اسلامی که سی‌واندی سال در برابر ما ایستاد را حالا ما به پای میز مذاکره آورده‌ایم که البته تا حدودی هم توانستند این پیام خود را صادر کنند.

وی در پاسخ به علت جمع‌آوری بیلبوردهای صداقت آمریکایی در تهران گفت: در حالی که در آستانه روز جهانی و ملی مبارزه با استکبار قرار داریم و باید خشم خود را بیشتر متوجه دشمن حقیقی ملت ایران کنیم، با فشار و البته کج‌سلیقگی برخی از افراد، بیلبوردهایی که از یک حقیقت محض سخن می‌گفتند جمع‌آوری می‌شود.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه این بیلبوردها را باید نماد  حقیقی مذاکرات  گرگ و میش دانست و این همان تعبیری است که حضرت امام(ره) پیرامون مذاکره ایران با آمریکا داشتند.

رضازاده رئیس جمهور کشور را فردی مورد اعتماد دانست و گفت: روحانی به‌دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم است و دغدغه نظام و انقلاب را دارد اما باید از مشورت‌های غیرسودمند پرهیز کرد.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران در پاسخ به سؤالی پیرامون تحولات سوریه گفت: حضور نماینده دبیرکل سازمان ملل در مناقشه سوریه در دمشق یک اتفاق ویژه است که آن را باید  نتیجه مقاومت و پیروزی این جریان دانست.

رضازاده خاطرنشان کرد: اکنون اختلافاتی اعتقادی و مبنایی میان گروه‌های مخالف حکومت قانونی سوریه ایجاد شد که سبب درگیری‌های خونین هم شده است.

وی آینده را از آن خط مقاومت دانست و گفت: اگر چه تلخی‌های زیادی را در سوریه شاهد بودیم اما مقاومت محکوم، کمر دشمن را شکست که اگر برخی شیطنت‌ها اجازه دهد بیش از این هم شاهد خفت دشمن هستیم.

انتهای پیام/86018/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول