اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» توسط ملت ایران ادامه دارد

امام جمعه موقت اهواز گفت: سر دادن شعارهای ضد استکباری و «مرگ بر آمریکا» تا دست برداشتن ایالات متحده از رفتارهای ظالمانه ادامه خواهد داشت.

سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» توسط ملت ایران ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی این شهر اظهار داشت: شعارهای ضداستکباری ملت ایران که در زمان‌های مختلف سر می‌دهند تا دست برداشتن ایالات متحده آمریکا از رفتارهای ظالمانه خود ادامه می‌یابد.

وی افزود: این را مسئولان کشور بدانند که مردم دست از شعار دادن خود علیه استکبار به ویژه آمریکا بر نمی‌دارند.

به گفته امام جمعه موقت اهواز، البته نباید این طور برداشت شود که مسئولان و تیم مذاکره کننده ما نیز در مذاکرات خود نیز این گونه شعار بدهند.

این استاد حوزه علمیه اهواز در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای دیگر به مسئولان هشدار داد که شعارهایی را برخی از کشور می‌دهند را باور نکنند، زیرا قصد فریب دادن ما را دارند.

حسن‌زاده با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با انجام مذاکرات بر اساس نرمش قهرمانانه تاکید کرد: بر اساس آنچه رهبر انقلاب فرموده‌اند باید با منطق و بدون دست بر نداشتن از اصول انقلاب اسلامی مذاکره کنیم.

این مسئول با اشاره به روابط ایالات متحده آمریکا با رژیم صهیونیستی گفت: این نشان می‌دهد که ماهیت اصلی آمریکا هنوز تغییری نکرده است.

وی تصریح کرد: آنچه در سال‌های اخیر نشان داده آمریکا می‌خواهد با برخی کار‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهد چهره واقعی خود را که در سراسر جهان دارد طور دیگری به ملت‌ها نشان دهد.

خطیب جمعه اهواز متذکر شد: آنچه امروز مشاهده می‌کنیم این است که آمریکا خیلی ضعیف شده و قدرت قبلی خود را از دست داده لذا ملت ما نیز با اتکا به وحدت و همدلی بیشتر راه خود را ادامه دهد.

حسن‌زاده با گرامیداشت یوم الله 13 آبان خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد و مردم ما با صدای رسا‌تر شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند.

استاد حوزه علمیه اهواز یاد دانش آموزان شهید یوم الله 13 آبان را گرامی‌داشت و به روح پرفتوح آنان درود فرستاد.

انتهای پیام/72010/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول