اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

رویکرد خصمانه آمریکا موجب تداوم «شعار مرگ بر امریکا» است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سیاست‌های آمریکا علیه ایران گفت: رویکرد خصمانه آمریکا علیه ملت ایران موجب تداوم «شعار مرگ بر امریکا» است.

رویکرد خصمانه آمریکا موجب تداوم «شعار مرگ بر امریکا» است

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر اینکه «شعار مرگ بر آمریکا» از ابتدای انقلاب اسلامی مورد استفاده بوده است، گفت: رویکرد خصمانه آمریکا علیه ملت ایران موجب شده است که شعار مرگ بر آمریکا در بین ملت ایران وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در طول عمر انقلاب اسلامی هر آنچه که بر ملت ایران تحمیل شده است وصل به آمریکا بود، افزود: ترور داخلی، واقعه طبس، ترور مردم و مسئولان، درگیری‌های قومی، جنگ هشت ساله و تحریم‌های مختلف بخش‌هایی از اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ساخت فیلم‌های هالیوودی علیه اسلام و ایران را از دلایلی دانست که بر ادامه بیان شعار نمادین مرگ بر آمریکا تاکید دارد، خاطر نشان کرد: اختصاص بودجه برای براندازی نظام اسلامی و تاکید آمریکا بر افزایش تحریم‌ها علیه ایران از دلایل خصومت آمریکا علیه ملت ایران است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه هیچ تغییری در مسیر سیاست‌گذاری آمریکا در برابر ایران اسلامی به وجود نیامده است، تصریح کرد: در آستانه ماه محرم و تاکید آموزه‌های قیام امام حسین(ع) ما زیر بار ظلم و ستم استکبار نمی‌رویم.

علیپور با بیان اینکه رزمندگان ما در جنگ تحمیلی با صدام، شعار مرگ بر آمریکا را بیان می‌کردند، گفت: رزمندگان ما با شعار مرگ بر آمریکا بر دشمنی و کینه‌توزی آمریکا تاکید می‌کردند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بصیرت و هوشیاری ملت ایران و با تاکید بر اساسی و پررنگ بودن شعار مرگ بر آمریکا در روز 13 آبان امسال، تصریح کرد: ما با مردم آمریکا دشمنی نداریم بلکه با سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا مخالفیم و مردم آمریکا هم با قشون‌کشی سیاست‌های تجاوزکارانه دولت خود مخالف هستند.

وی با اشاره به اینکه مخالفت ما با سیاست‌های غلط آمریکا است، یادآوری کرد: شعار مرگ بر آمریکا با تداوم سیاست‌های خصمانه آمریکا ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/86015/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول