اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه دزفول:

دیوار بلند بی‌اعتمادی به آمریکا به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود

خطیب جمعه دزفول گفت: دیوار بلند بی‌اعتمادی به آمریکا به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود زیرا آمریکا همچنان با جاسوسی و شنود، حقوق سایر ملل را پایمال می‌کند.

دیوار بلند بی‌اعتمادی به آمریکا به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در مصلی امام علی(ع) و با حضور نمازگزاران برگزار شد، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان دزفول با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان‌ماه امسال ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه مستکبران جهان، با آرمان‌‌های نظام و انقلاب تجدید بیعتی دوباره خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی بدانند نرمش قهرمانانه مدنظر مقام معظم رهبری، چرخش از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیست و ملت ایران هیچ‌گاه دست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام برنخواهند داشت.

خطیب جمعه دزفول با یادآوری سه خاطره و رویداد مهم در روز 13 آبان شامل تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم، حضور اقشار مختلف، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و سایر مردم شهرستان در این مراسم راهپیمایی را مهم و لازم قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها حساسیت راهپیمایی 13 آبان امسال را گوشزد کرده تا مردم آگاهانه و مسئولانه در این راهپیمایی شرکت کنند، عنوان کرد: دیوار بلند بی‌اعتمادی میان آمریکا و ایران به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود زیرا آمریکا همچنان با جاسوسی و شنود، حقوق سایر ملل را پایمال می‌کند.

خطیب جمعه دزفول در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم عنوان کرد: مسئولان به ویژه روحانیون باید با برنامه‌ریزی دقیق و آسیب‌شناسی، بهترین بهره را از ماه محرم ببرند و جوانان و اقشار مختلف جامعه را با معارف عاشورا و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر آگاه سازند.

انتهای پیام/72001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول