اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه موقت هندیجان:

13 آبان امسال خط بطلان بر ترفندهای مستکبران است

خطیب جمعه موقت هندیجان گفت: مردم در روز 13 آبان امسال پررنگ‌تر از هر سال، نشان می‌دهند با هیچ ترفندی حاضر به دست کشیدن از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی نیستند.

13 آبان امسال خط بطلان بر ترفندهای مستکبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام جعفر بنی‌سعید در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان هندیجان، در جمع نمازگزاران اظهار کرد: 13 آبان امسال، روز مبارزه با استکبار جهانی باید با حضور پررنگ مردم و به‌ویژه دانش‌آموزان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی اضافه کرد: این روز باید برای نسل جوان امروز و نسل‌های آینده به یادگار تکرار شود زیرا از ارزش و اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.

خطیب جمعه موقت هندیجان تصریح کرد: ملت بیدار، هوشیار و شجاع ایران اسلامی در روز 13 آبان نشان می‌دهند با هیچ ترفندی حاضر به دست کشیدن از آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خود نیستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم عنوان کرد: ارزش‌های این ماه بزرگ را باید زنده نگه داشت و با برگزاری مراسمی در خور شان، جلوی بسیاری از انحرافات را بگیریم.

بنی‌سعید خاطرنشان کرد: در این خصوص از همه اقشار، دستگاه‌های اجرایی و مردم انتظار می‌رود که برای هرچه بهتر و معنوی‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری امام حسین(ع) همت کنند.

انتهای پیام/72001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول