اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت مدیره پست بانک ایران خبر داد

وجود بیش از 60 درصد دفاتر خدماتی پست بانک ایران در روستاها

نایب رئیس هیئت مدیره پست بانک ایران گفت: پست بانک ایران با 400 شعبه و 12 هزار دفتر خدماتی بانکی، بیش از 60 درصد از فعالیت‌های خود را در روستاها انجام می‌دهد.

وجود بیش از 60 درصد دفاتر خدماتی پست بانک ایران در روستاها

دکتر محمدحسین حمزه‌پوری امروز در حاشیه برگزاری نخستین همایش منطقه‌ای پست بانک جنوب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پست بانک ایران خدمات و فرهنگ توسعه بانکداری را از طریق دفاتر پستی علاوه بر شهرها، با مدیریت روستائیان نیز اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از جمله مهم‌ترین اهداف بلندمدت پست بانک ایران جمع‌آوری منابع پولی از شهرهای بزرگ و ترزیق آن به مناطق روستایی است، افزود: با ارائه تسهیلات شاهد اجرایی شدن این طرح و نیز کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها هستیم.

نایب رئیس هیئت مدیره پست بانک ایران خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف محوری پست بانک، گسترش و توسعه بانکداری الکترونیک در مناطق روستایی است که در راستای تحقق این رویکرد، تنها بانکی هستیم که دارای دستگاه‌های «پی او اس» یا درگاه‌های پرداخت الکترونیک در روستاها است.

حمزه‌پوری تصریح کرد: با توسعه عملیات بانکی می‌توانیم تمام عملیات بانکی را از طریق گوشی‌های تلفن همراه و اینترنت بانک در مناطق روستایی اجرایی کرده تا این قشر از جامعه بتوانند با وصل شدن به اینترنت، از طریق تلفن همراه از خدمات این بانک استفاده کنند.

نایب رئیس هیئت مدیره پست بانک ایران بیان داشت: نقل و انتقال وجه نقد به حساب خود و دیگران، پرداخت قبوض و سایر خدمات از دیگر مزایای این طرح بانکی است.

حمزه‌پوری اضافه کرد: از اهداف محوری این بانک، هماهنگی با سایر نهادهای مرتبط با مناطق روستایی است تا بتوان وام‌هایی را با نرخ پایین برای توسعه روستاها و حفظ اشتغال در این مناطق ارائه داد.

وی ابراز داشت: پست بانک با اتکا به بخش خصوصی و یاری طلبیدن از روستائیان برای راه‌اندازی دفاتر پستی در روستاها از نزدیک با مشکلات بانکی در این مناطق قرار گرفته و در صدد رفع آن برمی‌آید.

نایب رئیس هیئت مدیره پست بانک ایران خاطرنشان کرد: مهمترین اهداف این همایش بازاریابی منطقه‌ای جنوب کشور و تبادل نظر در ارائه نحوه مطلوب خدمات بانکی به مشتریان است.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول