اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

ایجاد توازن بین نرخ سود بانکی و تورم ضرورت دارد / مسئولان به فکر کاهش تورم باشند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر باید بین نرخ سود بانکی و تورم توازن باشد و مسئولان باید به فکر کاهش نرخ تورم باشند تا به رونق تولید در کشور کمک شود.

ایجاد توازن بین نرخ سود بانکی و تورم ضرورت دارد / مسئولان به فکر کاهش تورم باشند

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‎‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نرخ سود بانکی اظهار کرد: افزایش نرخ سود بانکی از مدتی پیش مطرح شده و در صورت اجرای چنین طرحی در سطح کشور، مسئولان باید بین سود بانکی و تورم یک توازن ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بین سود بانکی و تورم باید یک ارتباط منطقی وجود داشته باشد و نرخ سود بانکی باید به صورتی تعیین شود که به اقتصاد و تولید کشور خسارتی وارد نکند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید میان نرخ تورم و نرخ سود بانکی فاصله بسیاری وجود داشته باشد و در صورت وجود فاصله بسیار بین نرخ سود بانکی و نرخ تورم، اقتصاد کشور با مشکل مواجه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وجود فاصله بسیار بین سود بانکی و تورم سبب بالا رفتن هزینه‎های تولید می‎شود، اضافه کرد: این موضوع خود سبب ضرر زدن به تولیدات داخلی و صنعت‌گران شده و باید راهکاری اساسی برای این موضوع اندیشیده شود.

فولادگر با بیان اینکه باید کاری کرد که نرخ تورم و سود بانکی با یکدیگر حرکت کنند، تاکید کرد: نرخ سود بانکی و تورم نباید به صورتی باشد که یکی از دیگری جلو بیفتد، چرا که این موضوع به ضرر اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اهمیت نرخ تورم افزود: مسئولان باید به فکر پایین آوردن نرخ تورم باشند، چرا که کاهش نرخ تورم سبب ورود خسارت فراوان به تولید و تولید‌کنندگان داخلی می‎شود و این موضوع ضربه بزرگی بر پیکره اقتصاد کشور می‌زند.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول