اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران:

صنعتگران مشکلات بسیاری با بانک‌ها دارند/ تامین اجتماعی کمر تولید را می‎شکند

نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران گفت: متاسفانه وضعیت و شرایط هر روز به ضرر تولید پیش می‎رود و مشکلات بیشتری گریبان تولید را می‎گیرد، تامین اجتماعی نیز با اقدامات خود کمر تولید را می‎شکند.

صنعتگران مشکلات بسیاری با بانک‌ها دارند/ تامین اجتماعی کمر تولید را می‎شکند

مصطفی رناسی  امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت صنعتگران استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه صنعتگران مشکلات بسیاری با بانک‎ها دارند که باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از صنعتگران که با مشکلات مالی مواجه بوده‎اند، بدون اطلاع ممنوع‌الخروج می‎شوند که این موضوع مشکلات بسیاری برای آنها ایجاد کرده است.

نایب رئیس کمیسون صنایع اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه براساس قانون اساسی تمام افراد از حقوق مساوی برخوردار هستند و اگر قرار باشد، حکمی برای شخصی صادر شود، این حکم باید از سوی دادگاه باشد، تصریح کرد: اما شاهد آن هستیم که صنعتگران و تولید‌‎کنندگان مورد اجحاف قرار گرفته و بانک‎ها به صورت یک‎طرفه علیه آنها رای صادر می‎کنند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه تامین اجتماعی نیز برخورد بدی با صنعتگران دارد که اصلاح این نگاه احساس می‎شود، اضافه کرد: در قانون بهبود فضای کسب و کار، کار‌ها باید بهتر شود، اما شاهد آن هستیم که وضعیت هر روز بد‌تر می‎شود.

رناسی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی باید از حق بیمه‎های پرداختی توسط بیمه‌شدگان خود مستمری را پرداخت کند، تاکید کرد: اما این سازمان برای پرداخت مستمری خود به بازنشستگان به سراغ تولید‌کنندگان می‎رود و فشار بسیاری به آنها وارد می‎کند که این موضوع تنها کمر تولید را می‎شکند.

وی افزود: باید به فکر رفع مشکلات تولید‎‌کنندگان و صنعتگران باشیم، نه اینکه آنها را با مشکلاتی مواجه کنیم که به چرخه صنعت کشور نیز آسیب وارد کند.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول